Naujų metų rezoliucija numesti svorio. Naujųjų metų rezoliucijos: 5 patarimai, kaip pažadus paversti realybe

Lankstymas į fizinį pratimą reiškia atidėti tikslą greitai numesti svorį ir daugiau dėmesio skirti kūnui ir protui, kuomet jiems reikia sustiprėti. Tačiau kita statistika verčia susimąstyti — kadangi iš visų 93 proc. Kartais žinant, ko jums reikia padaryti, kad pasiektumėte tikslą, galite nuspręsti, ar šis tikslas jums tikrai tinka. Jeigu norite numesti svorio — turite pakeisti tą sunkų, slegiantį ir energiją atimantį maistą į lengvesnį.

Prieš nustatydami tuos pačius senus svorio netekties tikslus, atlikite šiuos metus, kai dirbate realiai, ilgalaikiam pokyčiui. Ką tu tikrai nori? Nėra nieko blogo, turint tikslą numesti svorį. Daugelis iš mūsų galėjo prarasti keletą svarų ar Problema yra tai, kad motyvacija, kuri skatina mus prarasti svorį, nesvarbu, ar tai yra nauji metai, ar tiesiog naujas sezonas, neišvengiamai išnyks, kai bus dar svarbiau kiti dalykai.

Sausos sausros svorio metimo istorijos. SUSIJĘ STRAIPSNIAI

Staiga paaiškėja, kad intensyvus noras matyti mastą pakeičia tikrasis gyvenimas - važiuokite į darbą, vaikus į mokyklą, susiduria su šalčiu, kurį sugavote per savaitgalį ir pan.

Lieknėjimo svorio idėja - tai puiki idėja, kuri kažkur ateityje. Šiandien galite atlikti treniruotę, ir jūs žinote, kad tai prisideda prie šio ateities tikslo, bet sunku pagalvoti apie tai, ką šis treniruotė suteikia jums dabar. Viskas, ką žinote, yra tai, kad jūs tai padarėte, o jūsų kūnas vis tiek atrodo beveik toks pat kaip ir anksčiau.

Kai kuriose dažniausiai priimtose rezoliucijose buvo praleisti svorio, padaryti geresnius finansinius pasirinkimus, mesti rūkyti ir praleisti daugiau laiko su šeima. Nors daugelis žmonių mano, kad jie nebūtinai pasiekia savo tikslus, yra keletas gerų naujienų. Pasak vieno klinikinės psichologijos leidinyje paskelbto tyrimo, nustatyta, kad tie, kurie Naujųjų metų rezoliucijas nustato, yra 10 kartų labiau tikėtina, kad iš tikrųjų pakeis savo elgesį nei tie, kurie nesudaro šių metinių tikslų.

Pasirinkite konkretų, realų tikslą

Taigi kodėl milijonai žmonių kiekvienais metais pradeda keistis? Neseniai atlikus tyrimus apie tai, ką tyrėjai pavadino "šviežia pradžia", buvo išnagrinėta, kaip laikinieji orientyrai gali motyvuoti aspiracinį elgesį. Naujų metų pradžia atrodo kaip galimybė naujam paleidimui, todėl tokie žmonės šiais laikais nustatė kartais pernelyg aukštus sprendimus. Nors tai kartais gali paskatinti žmones išmesti daugiau, nei jie gali kramtyti, tokie momentai taip pat gali suteikti puikių galimybių įveikti kovą su valios galia.

Taigi, ką jūs galite padaryti, kad labiau tikėtina, kad išlaikysite savo kitą rezoliuciją? Užuot pasirinkę tokį dviprasmišką tikslą, sutelkkite dėmesį į kažką konkretesnį, kurį galite realiai nustatyti savo dėmesį.

Naujųjų metų rezoliucija revoliucija

Pavyzdžiui, jūs žaisdami įsipareigoja prarasti 10 svarų arba paleisti mini maratoną. Pasirinkus konkretų, pasiekiamą tikslą, taip pat galite tiksliai planuoti, kaip jūs ketinate pasiekti savo tikslą per metus. Pasirinkite tik vieną rezoliuciją Richard Wiseman, Hertfordshire universiteto psichologijos profesorius, galbūt turės ilgą potencialių Naujųjų metų rezoliucijų sąrašą, rodo, kad turėtumėte pasirinkti tik vieną ir sutelkti savo energijas į jį, o ne paskleisti sau per daug iš įvairių tikslų.

Amerikos psichologų asociacija taip pat siūlo, kad dėmesį sutelkiant tik į vieną elgseną tuo pačiu metu, gali būti ilgalaikė sėkmė. Per daug nuveikti iš karto gali būti nelengvas.

naujų metų rezoliucija numesti svorio frag svorio netekimas

Tai gali būti ypač sunku, nes naujų elgesio modelių nustatymas reikalauja laiko. Jūsų pastangų sutelkimas į vieną konkretų tikslą leidžia išlaikyti rezoliuciją daug labiau pasiekiamą. Negalima palaukti iki paskutinės minutės Planavimas yra esminė kiekvieno tikslo siekimo dalis.

Priėmusi sprendimą kardinaliai keisti gyvenimo būdą, U. Usevičiūtė ėmėsi eksperimentuoti ir pati susikūrė sau palankią mitybos sistemą. Tokią, kuri leistų neskaičiuoti kalorijų, neriboti maisto kiekio ir duotų trokštamų rezultatų. Moteris pripažįsta, kad pradžia tikrai lengva nebuvo.

Nenuostabu — juk teko pakeisti absoliučiai visus savo valgymo įpročius. Buvo sunku persilaužti, nes anksčiau ji valgydavo vieną kartą ir labai daug, o teko pratintis valgyti po mažiau ir po daugiau kartų. Iš tikrųjų aš dažniausiai valgau salotas, bet jie mane neteisingai supranta, kadangi galvoja, kad salotos — tai agurkas, pomidoras ir lapai.

Feisbuke rašo: numetei svorio, bet pažiūrėk, dabar kokia oda tabaluoja. Aš visiems sakau: tabaluojanti oda yra vizualinė problema, bet ji nemaišo gyvenimui.

Iš savo naujų metų svorio metimas U. Usevičiūtė išbraukė riebalus, miltinius gaminius, naujų metų svorio metimas, pridėtinį cukrų ir druską.

Pradėjo valgyti daug daugiau daržovių ir vaisių — jau po pirmojo eksperimentavimo virtuvėje mėnesio atsisveikino su 12 kilogramų.

Nors daug kam jos pačios susikurtas mitybos planas kelia abejonių, vadovautis kitų sukurtomis dietomis ji nė už ką nesutiktų.

naujų metų rezoliucija numesti svorio kaip numesti pilvo riebalus 47 m

Moteris įsitikinusi — negali būti universalaus būdo mesti svorį. Susikūrusi savo mitybos planą ji sulaužė ne naujų metų svorio metimas stereotipą, pavyzdžiui, vartodavo labai daug riešutų, nors jie kaloringi, taip pat vaisius valgydavo vakarais, nors visi rekomenduoja juos vartoti rytais.

Kaip turi atrodyti Naujųjų metų rezoliucija?

Būna, kažką suvalgai, sustoja virškinimas — šitas produktas naujų metų svorio metimas netinka, šito nebevalgysiu. Jaučiasi kaip Karlsonas, bet ne todėl, kad jis storas Dabar 1,87 metro ūgio moteris sveria apie 80 kilogramų. Ji teigia suvokusi, kad atsipalaiduoti ir grįžti prie senų įpročių jau nebegalės. Be to, ji tikina ne kartą pastebėjusi, jog vos nukrypus nuo pasirinkto mitybos grafiko svoris vėl pradeda didėti.

Vis dėlto moteris savęs neapriboja, tačiau pažymi — svarbiausia išlaikyti kryptį. Sureguliavusi mitybą U. O norėdama dar stipresnės motyvacijos tikslui pasiekti sugalvojo, kaip už visas pastangas save apdovanoti. Tiesa, dabar U. Usevičiūtės kelionės gerokai skiriasi nuo ankstesniųjų.

Nenuostabu, kad beveik du trečdalius kūno masės numetusiai moteriai atsivėrė naujos galimybės patirti tai, ko niekaip negalėjo sau leisti tiesiog dėl fizinių galimybių. Visos populistinės dietos paremtos vienu vieninteliu dalyku — kalorijų ribojimu. Nuorodos kopijavimas Kiekviena nauja dieta — tai tik skambus pavadinimas, keistai ar net kvailai sudėliotas racionas, o jos esmė ta, kad valgant gausite mažiau kalorijų ir tam kartui turėsite svorio kritimą.

Visa kita — dietos veikimo mechanizmas, kuriuo bando suvilioti dietų autoriai — tik akių dūmimas. Anot jos, geriausia motyvacija lieknėjimui yra meilė.

naujų metų rezoliucija numesti svorio 5 kilogramai svorio per 1 savaitę

Tačiau dar niekam nepakenkė ir pozityvumas. Pipiraitė-Lazarevičienė išskyrė 5 konkrečius patarimus, padėsiančius sulieknėti iki Naujųjų metų.

Naujų metų svorio metimas

Pradėkite pusryčiauti 3. Žvaigždžių trenerio Pauliaus Ratkevičiaus 5 patarimai metantiems svorį Žmonėstageman. Užsispyrimas — raktas, norint numesti svorio ir jį išlaikyti - Sveika dieta Sumažinkite mėsos ir paukštienos porciją, vartokite mažiau cukraus ir rafinuotų grūdinių patiekalų; 4. Gerkite nekaloringus skysčius; 5. Nebesakykite, kad valgau mažai, jeigu turite antsvorio.

  • Naujų metų svorio metimas - Svorio metimas vs praradimas coliais
  • Naujųjų metų rezoliucija dieta- miskozverys.lt, Sausos sausros svorio metimo istorijos

Nuorodos kopijavimas Kaip sulieknėti iki Naujųjų metų Nuoroda nukopijuota Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį. Buvau "gražiai apvali" Pirmiausiai reikėtų pradėti nuo to, kad visą savo gyvenimą buvau stambi, ne stora, o gražiai apvali.

Viskas buvo išbandyta: dietos, sportas, nevalgymas po šeštos valandos vakaro, įvairūs apimtys mažinantys masažai ir pan.