Kiek makrokomandų numesti kūno riebalus, KAIP APSKAIČIUOTI SVORIO METIMO MAKROKOMANDAS - SPORTAS - 2021

Vis dėlto, kai įmanoma, įsigykite savo makrokomandas iš viso maisto produktų. Makrokomandų nustatymas norint numesti svorį Jei jūsų tikslas yra numesti svorį, o jūs prarandate kilogramus ir centimetrus, galite laikytis dabartinio makro suvartojimo.

Kardio mankšta: puikus riebalų degintojas Pirmas dalykas, kurį jums pasakysiu, nesiimkite dietos. Nes dauguma dietų nėra pagrįstos tinkamais mitybos principais.

Pirmiausia pirmiausia: kuo makrokomandos skiriasi nuo kalorijų?

Sužinokite daugiau iš šių principų, mitybos patarimų ir treniruočių! Prieš mums pradedant, pirmas dalykas, kurį jums pasakysiu, yra šis: nesiimkite dietos. Vietoj to, perskaitykite šį straipsnį ir sužinokite daugiau apie pagrindinius svorio metimo principus, taip pat pateikite puikių patarimų apie mitybą ir treniruotes, kurias galite atlikti sporto salėje! Svorio metimas yra viena iš pagrindinių idėjų: suvartokite mažiau kalorijų nei sunaudoja jūsų kūnas.

kiek makrokomandų numesti kūno riebalus

Taigi pradėkime išsiaiškinti, kiek kalorijų jūsų kūnas sudegina įprastą dieną. Kiek kalorijų jums reikia?

Kaip suskaičiuoti makrokomandas: žingsnis po žingsnio vadovas

Mes visi esame skirtingi, todėl skiriasi ir kalorijų, kurių numesti svorio tumblr patarimai reikia kiekvieną dieną, skaičius.

Kiek sudeginsite energijos, priklauso nuo jūsų amžiaus, jūsų dydžio, svorio ir aktyvumo.

  • Sužinokite kaip numesti liemenėlės riebalus
  • Geriausia numesti svorio programa
  • Ar statinai gali sumažinti jūsų svorį
  • Kaip paaiškėja, daugelis mitybos specialistų sutinka, kad skaičiuoti makrokomandas yra sveikesnis kelias numesti svorio, nei sutelkti dėmesį į kalorijas.

Šis bendras jūsų sudegintas kiekis yra žinomas kaip jūsų visos dienos energijos sąnaudos TDEE. Naudodamiesi šia skaičiuokle galite susidaryti gerą idėją apie savo TDEE.

Baigiamosios mintys Nors iš pradžių tai gali atrodyti bauginanti, makrokomandas skaičiuoti yra įprasta tiek dietos laikytojams, tiek kultūristams, tiek ir sveikiems vartotojams. Tai gali ne tik padidinti svorio metimą ir sustiprinti raumenų augimą, bet ir pagerinti jūsų mitybos kokybę bei skatinti atskaitomybę.

Pasirinkite aktyvumo lygį, kuris atitiktų jūsų aktyvumą. Jei sakysite, kad esate aktyvesni nei esate, skaičiuoklė per dieną jums suduos daugiau kalorijų. Jei suvartosite juos visus, priaugsite svorio. Tik sąžiningai kalbėdamas apie savo aktyvumą, gali pradėti mesti svorį. Sužinoję, kiek kalorijų jums reikia, galite išsiaiškinti, kokį maistą reikėtų valgyti, kad gautumėte tas kalorijas.

Kultūrizmas

Mes galime padėti jums greitai išsiaiškinti šiuos skaičius, tada pradėkite ruošti valgymo planus, kurie padės numesti kūno riebalus, ir kiek makrokomandų numesti kūno riebalus, padėsiančius išlikti stipriems!

Sėkmingiausios svorio metimo programos yra tos, kurios suderina gerą maitinimo planą su tinkama mankštos rūšimi ir kiekiu.

Tačiau valgymo planavimas iš pradžių gali bauginti. Kai kurie žmonės užauga nevalgydami nieko, išskyrus greitą maistą ir niekada nesimokydami apie mitybą.

Kas yra makrokomandas?

Maisto produktų etiketėse ne visada būdavo mitybos skydelių, todėl daugelis žmonių neturėjo galimybės išmokti palyginti makroelementus makrokomandas pirktiniame maiste. Ne taip kiek makrokomandų numesti kūno riebalus žmonės kalbėjo apie baltymus, angliavandenius ar riebalus. Nuo to laiko nuėjome ilgą kelią. Maistas susideda iš trijų maistingų medžiagų: Baltymas Angliavandeniai Riebalai Žmogaus kūnas daugiausia pagamintas iš vandens.

Po to ateina baltymai.

kiek makrokomandų numesti kūno riebalus

Kiekvieną dieną jums reikia baltymų, kad atliktumėte tūkstančius funkcijų kūne. Angliavandeniai yra tinkamiausia kuro rūšis jūsų kūno energijos poreikiams patenkinti. Paprastieji arba saldieji angliavandeniai turi savo vietą, kai jums reikia greito energijos, tačiau dažniausiai turėtumėte valgyti sudėtinius ar lėtai deginančius angliavandenius pateiksime jų pavyzdžius vėliau.

Tačiau angliavandenių dalykas yra tas, kad suvartojus visus angliavandenius, kurių jūsų kūnui reikia nedelsiant energijai gauti, angliavandenių perteklius bus kaupiamas kaip kūno riebalai. Kūno riebalai taip pat turi daugybę tikslų. Mūsų kūnas kaupia energiją riebaliniame audinyje, kuris apsaugo mus nuo aukštos ir žemos temperatūros ir apsaugo gyvybiškai svarbius organus.

Kas yra maistingosios medžiagos?

Tačiau yra ir gerų, ir blogų kūno riebalų rūšių. Daugelis iš mūsų valgo per daug riebalų, ypač sočiųjų ir transriebalų.

kiek makrokomandų numesti kūno riebalus

Mums reikia riebalų, mums reikia tik daugiau tinkamų. Norėdami sužinoti, kiek kiekvienos iš jūsų reikia, naudokite šią makroelementų skaičiuoklę. Pasirinkite riebalų metimą kaip savo tikslą ir tinkamą aktyvumo lygį.

kiek makrokomandų numesti kūno riebalus

Tavo angliavandenių suvartojimas gali būti šiek tiek didesnis dienomis, kai žinai, kad būsi fiziškai aktyvus. Tomis dienomis, kai darote kardio pratimus, pavyzdžiui, bėgiojate ar važiuojate dviračiu, riebalų neteksite greičiau, jei treniruotės tuščiu skrandžiu.

Baltymų kokteiliai yra geras būdas gauti makroelementų po treniruotės.

Pradedančiųjų vadovas, kaip numesti kūno riebalus!

Vis dėlto, kai įmanoma, įsigykite savo makrokomandas iš viso maisto produktų. Yra maistas, tada yra tinkamas maistas! Baltymas Gerieji baltymai būna įvairių formų: Liesa raudona mėsa.