Bando pastoti svorio. Medikai ragina kompensuoti dirbtinį apvaisinimą - Bando mesti svorį ir pastoti

Labai geras klausimas, labai aktualus šioms dienoms. Nuo 35 metų mažėja po truputį, o jau nuo 40 metų ženkliai mažėja. Kas yra svarbiausia į ką labiausiai reikia atsižvelgti , planuojant nėštumą?

Gydytojas griauna mitus apie tai, kodėl šeimos nesusilaukia vaikų

Arba vartoti tuos vitaminus, kuriuose yra ne mažiau kaip mikrogramų mcg folio rūgšties. Ji yra svarbi, siekiant užkirsti kelią apsigimimams kūdikio smegenyse ir stubure. Valgykite sveiką maistą Nors ir nėra specialios vaisingumą skatinančios dietos, valgydama įvairius sveikus maisto produktus, moteris gali padėti savo organizmui pasiruošti nėštumui, sukaupti pakankamai maistinių medžiagų atsargų. Tai reiškia, kad reikia valgyti įvairius vaisius ir daržoves, baltymus, nesmulkintus grūdus, pieno produktus ir sveikais riebalais prisotintus maisto produktus.

Bandydamos pastoti, valgykite mažesnį kiekį gyvsidabrio turinčių žuvų, tokių kaip kardžuvės, ryklys, skumbrė, tunas.

Tačiau daug žmonių klaidingai vis dar klaidingai vertina priežastis, dėl kurių moterys nepastoja. Ar visada verta pulti į neviltį negalint susilaukti vaikelio?

Taip pat atsargiau vartokite kofeino turinčius produktus. Daugiau nei miligramų kofeino per dieną, gali sumažinti moters vaisingumą. Remiantis Amerikos reprodukcinės medicinos draugijos duomenimis, išgėrus nuo 1 iki 2 puodelių kavos arba mažiau nei mg kofeino per dieną, tai neturi įtakos pastojimo tikimybei.

Pastojau, kas toliau?

Sumažinkite sunkias treniruotes Fizinis aktyvumas gali padėti moters kūnui pasiruošti nėštumui ir gimdymui, tačiau per daug mankštinantis ar dažnai atliekant sunkias treniruotes, gali sutrikti ovuliacija. Laikui bėgant, vaisingumas mažėja Moterims senstant, vaisingumas mažėja dėl su amžiumi susijusių kiaušidžių pokyčių. Įvertinama jos ginekologinė bei bendroji sveikata, taip pat ir tam tikri veiksniai, kurie gali turėti įtakos jos vaisingumui.

Vertinant ginekologinę sveikatą, sužinome, ar pacientė turi kokių ginekologinių skundų šiuo metu, kokiomis gineloginėmis ligomis ji sirgo anksčiau, ar buvo atliktos ginekologinės operacijos, ar buvo taikomas koks nors gydymas, ar jis yra taikomas šiuo metu, ar atlikti profilaktiniai tyrimai, kokios yra ankstesnių nėštumų baigtys, ligos per nėštumus, taip pat sužinome, kaip moteris saugojosi nuo nepageidaujamo nėštumo.

Kitas aspektas yra bendrosios sveikatos būklės vertinimas, vykdomas per tą konsultaciją. Atkreipiame dėmesį į tokias ligas, kurios gali turėti įtakos moters vaisingumui, kaip cukrinis diabetas, lėtinė hipertenzija, skydliaukės patologija ir kt.

  • 68 kg svorio
  • Gydytojas griauna mitus apie tai, kodėl šeimos nesusilaukia vaikų - NORTHWAY Vilnius
  • Kaip greitai prarasti rankų riebalus

Vertinu, ar šiuo metu taikomas koks nors gydymas ir ar jį reikėtų koreguoti. Jeigu matau, kad vaistai gali turėti neigiamą įtaką vaisiui, rekomenduoju apsilankyti pas tos srities gydytoją gydymo korekcijai.

Diana Bumelytė

Kai kuriais atvejais sisteminiai geriamieji vaistai gali būti keičiami į vietinius. Pavyzdžiui, kartais sergant sunkiomis odos ligomis skiriami geriamieji hormoniniai vaistai, bet kai liga palengvėja, juos galima keisti į vietinius t. Šios medžiagos beveik nepatenka į kraujotaką ir, aišku, turi mažesnę įtaką vaisiui. Ne visus vaistus nuo hipertenzijos leidžiama vartoti nėštumo metu, todėl jie yra keičiami į neigiamo poveikio neturinčius vaistus.

Pavyzdžiui, esant antifosfolipidiniam sindromui, skiriame kraujo krešumą veikiančius vaistus iki nėštumo tam, kad moteris pastojusi sėkmingai išnešiotų vaisių, nebūtų dažnai pasikartojančių persileidimų.

Bando

Konsultacijos metu taip pat įvertiname, kokiomis infekcinėmis ligomis moteris sirgusi — ypač vėjaraupiais ir raudonuke. Taip pat įvertinamas moters kūno indeksas KMIar nėra nutukimo, ar nepakankamo svorio.

Kalbamės apie mitybos įpročius, ar nėra kažkokių žalingų įpročių per dažnas kavos gėrimas, rūkymas, alkoholio vartojimasaptariame papildų vartojimą, moters darbo sąlygas ar nėra žalingo poveikio sveikatai.

  • Kaip lengvai numesti krūtinės riebalus
  • Kaip padidinti savo vaisingumą? - Mamos Žurnalas
  • Geriausia veikla deginant pilvo riebalus

Ar į tokias konsultacijas dažniausiai ateina pirmojo vaikelio norinčios susilaukti moterys — dar neturinčios nėštumo patirties? O galbūt kreipiasi ir antrojo arba trečiojo vaiko ketinančios susilaukti moterys?

Dažniausiai ateina moterys, kurios planuoja pirmąjį savo nėštumą. Jos dar neturi tokios patirties ir turi daug klausimų. O jau antrojo ar trečiojo vaiko norinčios susilaukti moterys labiau savimi pasitiki, nes jau turi nėštumo patirties, — ir aš daug rečiau jas matau tokiose konsultacijose. Tačiau norėčiau pažymėti, kad jei tarp nėštumų yra didelis laiko tarpas, per tą laiką gali būti atsiradusios naujos rekomendacijos, apie kurias planuojanti vėl pastoti moteris gali nežinoti.

Kokius patarimus dalijate šiose konsultacijose besilankančioms moterims? Kas yra svarbiausia į ką labiausiai reikia atsižvelgtiplanuojant nėštumą?

bando pastoti svorio ar galiu numesti svorio dėl fluoksetino

Patariu, kad planuojant nėštumą, moteris su savo partneriu turėtų turėti reguliarius lytinius santykius be papildomų apsaugos priemonių dvylika mėnesių. Tik tada, kai nepavyksta pastoti metus laiko, moteriai kartu su partneriu reikia kreiptis į ginekologą arba vaisingumo specialistą.

  1. Pastojau, kas toliau? - SUMANI MAMA
  2. Kojų pakėlimas norint numesti pilvo riebalus

Aišku, yra tam tikrų faktorių, kurie gali patrumpinti tą laiką. Jeigu moteris yra vyresnė negu erių metų, turi nereguliarų mėnesinių ciklą, sirgo rimtom ginekologinėm ligom, turėjo operacijų ar traumų, ar buvo taikytas spindulinis ar chemoterapinis gydymas, jai nepastojus šešis mėnesius, moteriai kartu su partneriu reikėtų kreiptis į ginekologą ar vaisingumo specialistą.

Bet kokiu atveju, siekiant pastoti, lytiniai santykiai turėtų būti reguliarūs du tris kartus per savaitę. Taip pat rekomenduojama lytinius santykius turėti ne tik per vaisingas dienas.

Pranešti klaidą

Ši medžiaga moteriai reikalinga ne tik pirmąjį jos nėštumo trimestrą, bet ir du-tris mėnesius iki nėštumo. Tai yra labai naudinga medžiaga vaisiaus audinių ir kraujo ląstelių greitam dalijimuisi ir augimui.

bando pastoti svorio ruben meerman svorio kritimas

Profilaktinė dozė yra mikrogramų folio rūgšties per dieną. Ji padeda sumažinti vaisiaus apsigimimų riziką ir kad nebūtų vaisiaus nervinio vamzdelio vystymosi ir sklaidos ydų. Konsultacijos metu vertinu, ar moteriai nereikėtų didesnės folio rūgšties koncentracijos, kadangi yra nustatyta, kad sergant cukriniu diabetu, esant ryškiam nutukimui, jeigu vartojami priešepileptiniai vaistai, turi būti vartojami didesni folio rūgšties kiekiai nuo 1 iki 5 miligramų per dieną.

Taip pat teikiu patarimus dėl mitybos, išsiaiškinu, ar moteris nėra vegetarė, veganė, žaliavalgė. Jeigu taip, rekomenduoju atlikti tam tikrus tyrimus ir nustatyti B12 vitamino kiekį, geležies, vitamino D kiekį, nes esant šių medžiagų trūkumui, reikėtų vartoti tam tikrus papildus.

Leiskite teisingai ir sąžiningai planuoti kūdikį, tai yra ypatingai svarbu.

Svorio metimas padeda pastoti, Kas sukelia nevaisingumą? Turinys Sveika gyvensena Antsvorio turinčių nėštukių dieta I dalis Medicina jau seniai įrodė, kad antsvoris didina riziką susirgti daugeliu sudėtingų ligų.

Taigi, jeigu norite padidinti galimybes pastoti, skaitykite šiuos vaisingumo patarimus. Nes daugelis porų nesuvokia, kad reikia aktyvinti organizmą, nes pastojimas gali užtrukti. Jeigu vartojate kontraceptines tabletes, gali užtrukti kol menstruacijų ciklas taps reguliarus ir reguliariai vyks ovuliacija. Tačiau įmanoma pastoti ir iškarto, tačiau tam reikia ruoštis. Kaip padidinti savo vaisingumą? Medikai ragina kompensuoti dirbtinį apvaisinimą pajuriolaidojimonamai.

bando pastoti svorio yohimbe riebalų nuostolių tyrimai

Ką gyvenime keisti? Jeigu esate tikra kavos gurmanė, tai nėštumo metu apsiribokite ties kavos puodeliais per dieną. Geriausia kavos nevartoti iš viso, arba išgerti vieną puodelį.

bando pastoti svorio kaip numesti svorį su medžiagų apykaita

Sportuoti nėštumo metu netgi patartina, tačiau sporto rūšis turėtų būti lengva, pavyzdžiui, vaikščiojimas, plaukiojimas, joga, tempimo pratimai, šokiai, mažo intensyvumo aerobika. Tačiau reikėtų nedelsiant nutraukti jojimą, slidinėjimą, čiuožimą ir kitą sportą, kuris gali sukelti kritimo ar pilvo traumos pavojų.

Patartina vengti pirties ir sukūrinių vonių.