Riebalų deginimo zona vs hiit,

Kuo sunkiau dirbate savo treniruotės metu, tuo ilgiau jūsų kūnas sugrįš į normalią būseną, o tai reiškia, kad po treniruotės jūs sunaudosite daugiau kalorijų valandą ar daugiau. Tarkime, jums 40 metų, tad jūsų maksimalus pulsas — dūžių per min. Jei norite sužinoti optimalų pulsą, kurį stengiantis išlaikyti jums pavyks numesti svorio, galite pasitarti su asmeniniu treneriu.

Pradedantiesiems ir žmonėms, turintiems širdies problemų, svarbu tai.

riebalų deginimo zona vs hiit geriausias būdas numesti vyrų pilvo riebalus

Norėdami atsikratyti papildomų kalorijų ir nepakenkti savo kūnui, turite stebėti savo širdies ritmą kalorizatorius. Pulsas neturėtų viršyti riebalų deginimo zonos FBL. Pavyzdžiui, trisdešimties metų moteriai darbo širdies ritmo intervalas treniruotės metu riebalams deginti turėtų būti — dūžių per minutę intervale. Dauguma širdies ir kraujagyslių įrangos leidžia stebėti širdies ritmą.

⚡ Rutina HIIT 35 MINUTOS para ADELGAZAR RÁPIDO 🔥 HIIT *En CASA* para QUEMAR GRASA y PERDER PESO

Jums tereikia uždėti rankas ant metalinių rankenėlių, kad simuliatoriaus ekrane matytumėte dūžių skaičių per minutę. Jei nėra nei treniruoklio, nei širdies ritmo monitoriaus - arba gatvėje, galite naršyti pojūčiais. Judėjimo tempas turėtų būti toks, kad galėtumėte ištarti 5—6 žodžių frazę, tai yra, apkrova turėtų būti vidutinė arba vidutiniškai lengva.

HIIT vs stabilios būsenos širdies: kas yra geresnė?

Apkrovos intensyvumą galite nustatyti naudodami šiuos duomenis: Labai lengvas- Jūs tęsiate pokalbį be problemų Lengva- Jūs kalbate su minimaliomis pastangomis Šiek tiek virš šviesos- Pokalbyje turite šiek tiek įtampos Aukščiau lengva- Tau tampa sunkiau kalbėti Vidutinis- Norint išlaikyti pokalbį, reikia pastangų Vidutiniškai aukštas- Tau jau sunkiau ištarti žodžius Labai aukštai- Tau sunku kalbėti Intensyvus- Tu nemoki kalbėti Taip pat yra paprastas būdas sužinoti savo širdies ritmą - suskaičiuokite 10 sekundžių, suskaičiuokite savo pulsą ir padauginkite iš 6.

Taigi sužinosite širdies dūžių per minutę skaičių. Kiekviena treniruotės rūšis turi savo privalumų. Širdies ritmas yra puikus būdas kontroliuoti savo intensyvumą ir būklę. Tačiau svarbu nepamiršti, kad treniruotėms tikslinėje širdies ritmo zonoje ir HIIT treniruotėms būtina skirti minučių mažo intensyvumo apšilimui ir atvėsimui riebalų deginimo ir atstatymo zonoje.

riebalų deginimo zona vs hiit kaip numesti riebalus ant šoninių abs

Šis internetinis šaltinis padės jums nustatyti savo širdies ritmą, išmatuotą pagal širdies ritmą HRnenaudojant jokių fizinių širdies ritmo prietaisų. Remdamiesi savo amžiumi ir maksimaliu širdies ritmu HR maxgalite nustatyti savo treniruočių širdies ritmo zoną. Kaip naudoti?

Koks yra riebalų deginimo pulsas Jūs apskaičiavote savo širdies ritmo zonas, apskaičiavote širdies ritmą ramybės būsenoje ir maksimalų širdies ritmą. Būtina pasirinkti optimalų fizinio aktyvumo tipą ir suprasti, kokiu pulsu riebalai deginami.

Norėdami pradėti matuoti širdies ritmą, atlikite šiuos paprastus veiksmus: Įveskite savo amžių. Vienos rankos rodomąjį ir vidurinįjį pirštus uždėkite ant apatinės kaklo srities, abiejose kvėpavimo takų pusėse. Lengvai paspauskite, kad pajustumėte pulsą. Laisva ranka patraukite pelę ir spustelėkite širdies piktogramą kiekvieną kartą, kai jaučiate pulsą taip pat galite naudoti tarpo klavišą.

Tvarkaraštis

Bus rodomas jūsų vidutinis širdies ritmas HRo indikatorius parodys jūsų treniruočių zoną. Kas yra širdies ritmas? Pulsas arba širdies susitraukimų dažnis - tai jūsų širdies plakimų per minutę skaičius, paprastai išreiškiamas širdies ritmu. Jūsų širdies susitraukimų dažnis paprastai padidėja arba sumažėja, priklausomai nuo jūsų kūno deguonies poreikio. Miegant jūsų širdies susitraukimų dažnis yra daug mažesnis nei bėgant ar vaikščiojant.

Ar tai irgi padeda pasiekti mano tikslą?

Širdies ritmo zonos: kaip patekti į teisingą? Širdies ritmo skaičiuoklė internete

O gal reiktų kitokių papildų? Ir ar reikia kesti kalorijų kiekį iki nesportuojant, jei svoris nei didėjo nei mažėjo. Ne visus klausimus suprantu. Ko padaryti salėje daugiau — pakartojimų, serijų, apskritai ilgiau treniruotis ar įdėti daugiau pastangų? Kiek reikia kardio, kad numestum kg — neįmanoma atsakyti.

Svorio metimas: kas efektyviau – kardio ar svorių kilnojimas?

Tam tikri maisto papildai gali padėti greičiau atsikratyti riebalų, tačiau visa esmė — sportas ir mityba. Tu parašei iš esmės teisingai, tačiau viskas toli gražu nėra taip paprasta.

Simona Kov 29, Sveiki, norėjau paklausti Jūsų, kaip reikėtų susidaryti sporto programą įtraukiant ir cardio ir svorio kilnojimą, turin mintyse tai, jog su minimaliu inventoriumi hanteliai, štangos, staklės su galimybe treniruoti kojas, rankas, lynas butų sportuojama namuose?

Different fat burning workouts every day, you can easily stick to it. Fast Workouts for Women Fast workouts, with the duration from min, are specially designed for people with a busy schedule. You can do them anywhere, office, bed, home, etc.

Body Focus Fat loss workouts cover all body parts that women care about, belly, thigh, arm, butt. Focus on your trouble zone, training smart and maximize your fat burning result. HIIT Workouts for Women HIIT high-intensity interval trainingthe super effective fat burning workouts with the after-burn effect, has been compressed into min to help you lose weight anytime, anywhere.

Workout at Home Workout routines for all your main muscle groups to shape your body.

Workouts archive

No gym and expensive fitness coach needed. Just perform the simple home workout and enjoy your fat burning result at home! Feature - 4 difficulty levels, suitable for everyone, men, women, beginner and pro - Fast workouts - Customize your own workout routines - No equipment, no gym, bodyweight workout - Fat loss workout, abs workout, thigh workout, leg workout, arm workout, tummy fat burning exercise for female - Workout reminder help you be more disciplined - Sync workout and calorie data on Google Fit - Track weight loss progress and burned calories - Animations and video guidance - Increases exercise intensity gradually Women Workout at Home Take a few minutes a day to blast fat with our sport and women workout at home.

Workout at home for women just use your bodyweight to workout at home. Women Fitness App This women fitness app has lose belly fat workout and women workout. All lose belly fat workout and women workout are bodyweight workout. Workout for Women Women fitness app has belly fat burning workouts, butt workout for women, arm workout for women, leg workout for women and core workout for women.

5 kalorijų deginimo HIIT treniruotės moterims

Jei manote, kad tai per daug, naudok papildomą atkūrimo laiką. Po tam tikros praktikos jūs žinosite, kaip toli galite stumti savo kūną.

riebalų deginimo zona vs hiit kūnas plonas ploiesti

Praleiskite bet kokius judesius, kurie sukelia skausmą ar diskomfortą. Negalima pamiršti pratybų, jei kai kurie ne dirba tau. Tik atlikite HIIT treniruotes kartus per savaitę, kad išvengtumėte pertvarossužeidimų ar išdegimo.

Pabaigai atvėsinkite ir ištempkite. Sekmadienis: ilsėkitės, pasivaikščiokite arba atlikite kelis jogos pratimus. Bėgimo takelis gali pasiūlyti ir kitokių treniruočių, jums tereikia pasitelkti fantaziją.

Ar mažas intensyvumas sudegina daugiau riebalų?,

Svarbiausa — nepersitempti ir nepamiršti pasiilsėti. Naudokitės įkalnės funkcija Jei norite pasunkinti treniruotes ant bėgimo takelio, naudokitės įkalnės funkcija. Lėtas lipimas į kalną ar bėgimas sudegina daugiau kalorijų. Įkalnė taip pat priverčia dirbti didesnį raumenų kiekį, kas padeda jums auginti raumenų masę ir numesti svorio.

Jei norite pradėti treniruotis naudodami bėgimo takelio įkalnės funkciją, pateikiame jums paprastus tokios treniruotės žingsnius: Ant treniruoklio nustatykite nulinę įkalnę. Jei norite, galite padidinti tempą arba bėgimo ilgį, taip treniruotė taps sunkesnė. Kardio treniruočių nauda.