Riebalų deginimo zona vo2 max. Vo2max ir riebalų deginimas

Norėdami tai padaryti, atimkite savo amžių iš , jei esate vyras, arba iš , jei esate moteris. Neatlikite aukšto intensyvumo intervalų, jei nesate puikios fizinės būklės; jie netinka naujokams. Tai vienas iš efektyviausių numesti svorio pagerinti vo2 max padidinti medžiagų apykaitą. Tačiau raumenų ląstelėse visada kaupiasi šiek tiek papildomų riebalų.

Kuo daugiau turite raumenų, tuo daugiau riebalų sudeginate, atlikdami tam tikrus veiksmus. Nauji tyrimai, atlikti Japonijoje ir Kanadoje, rodo, kad trumpi ir labai intensyvūs aerobikos užsiėmimai nepaprastai efektyviai tvirtina raumenis bei degina riebalus.

Riebalų deginimas vo2 max. Riebalų deginimas vo2 max,

Intensyvėjant pratimams, organizmas galiausiai pasiekia deguonies suvartojimo ribą. Ši riba — jūsų aerobinių galimybių viršūnė. Jei intensyvumas didesnis nei VO2max, organizmas pereina prie anaerobinės be deguonies energijos gamybos. Jūsų galimybės tęsti treniruotę didėjant deguonies trūkumui vadinamos anaerobinėmis galimybėmis.

gyvas lieknėjimas židinio židinys ir svorio netekimas suaugusiesiems

Tai svarbu, kadangi kultivuojant intensyvaus sporto šakas krepšinį, futbolą, greitąjį čiuožimą reikia būti gerai aerobiškai ir anaerobiškai treniruotam. Izumi Tabata ir jo kolegos iš Fitneso ir sporto instituto Tokijuje palygino vidutinio intensyvumo treniruočių ir aukšto riebalų deginimo zona vo2 max treniruočių VO2max ir anaerobines galimybes.

Įdomu tai, jog pagal aukšto intensyvumo programą treniravosi Japonijos greitojo čiuožimo atstovai; tai akivaizdžių rezultatų duodantis planas. Šiame tyrime anaerobinė energija buvo matuojama stebint didėjantį deguonies trūkumą.

Be to, tai vienas pirmųjų tyrimų, kuriame nustatomi treniruočių efektai sportuojant tiek aerobinių, tiek anaerobinių galimybių zonoje.

Atkreipkite dėmesį, kaip drastiškai skiriasi vidutinio ir aukšto intensyvumo treniruočių trukmė: be apšilimo 1 valanda palyginus svorio netekimas ribotas judrumas 4 minutėmis.

lipofemme riebalų degintojas nepatogi svorio metimo stadija

Tabatos vidutinio intensyvumo treniruotės jums pasirodys žinomos; jas mėgsta daugelis aerobikos entuziastų. Kiekvieną savaitę prieš ir po treniruotės buvo pamatuojami dalyvių Vo2max. Jiems didėjant, didėjo ir intensyvumas.

svorio metimas pilvo srityje prieš ir po būdai kaip padidinti riebalų deginimą

Prieš programą, po 4 savaičių ir po programos buvo matuojamas ir maksimalus deguonies trūkumas. Kita grupė dalyvavo aukšto intensyvumo programoje. Pratimų intensyvumas buvo didinamas. Vieną dieną per savaitę treniruotė būdavo pakeičiama.

Tik per šį užsiėmimą dalyviai neišsekdavo.

Nuorodos kopijavimas

VO2 max ir anaerobinės galimybės buvo matuojamos prieš, per ir po treniruočių. Tabata ir kolegos džiaugiasi, kad šiuo tyrimu pirmą kartą pavyko įrodyti, kaip padidinti aerobines ir anaerobines galimybes. Be abejo, patvirtinamas gerai žinomas faktas, kad treniruočių rezultatai — specifiniai.

Pirmoji grupė nelavino anaerobinių galimybių, ir buvo spėjama, kad jos nepasikeis.

Prof. Bankhofer: Natürlicher Blutverdünner aus der Tomate

Tuo tarpu antroji grupė sportuodavo iki išsekimo, tad smarkiai kisdavo anaerobinė apykaita. Tad nenuostabu, kad žymiai padidėjo anaerobinės galimybės.

Svorio (antsvorio) metimas bėgiojant - Numesti svorio pagerinti vo2 max

O kaip dėl riebalų deginimo? Kanados Lavalo universiteto profesorius Angelo Tremblay ir kolegos paneigė įsisenėjusią nuomonę, kad geriausiai riebalus degina ilgos žemo intensyvumo treniruotės.

blondinės svorio metimas prieš ir po būdai kaip padidinti riebalų deginimą

Jie ištyrė, kaip riebalus veikia vidutinio ir aukšto intensyvumo treniruotės. Kita grupė labai intensyviai sportavo beveik 4 mėnesius 15 savaičių. Tada kartų atlikdavo sekundžių trunkančius arba kartus — sekundžių trunkančius pratimus, per pertraukas širdies dūžių sumažėjus iki per minutę.

Horizonto link: Maratono teorija (4). Mityba Riebalų deginimas vo2 max

Kaip jau tikriausiai supratote, daugiau energijos — net dvigubai daugiau kalorijų - išnaudojo pirmosios grupės atstovai. Tačiau riebalinio sluoksnio matavimai parodė, kad antrosios grupės atstovai prarado daugiau poodinių riebalų.

Paaiškėjo, jog palyginus su vidutinio intensyvumo treniruotėmis, aukšto intensyvumo treniruotės pasižymi efektu, jog kalorijos ir riebalai dega ir baigus sportuoti.