Kaip numesti riebalus ant šoninių abs

Apatinės pilvo dalies apibrėžimo ir žymėjimo mokymai, kuriuos atliko Patry Jordanas Straipsnio turinys atitinka mūsų principus redakcijos etika. Visa tai daro ab treniruotę labai sunku išsiaiškinti. Tiesiog atsigulkite ant grindų veidu žemyn, rankos lygiagrečios kūnui.

zantrex riebalų degintojų apžvalgos prarasti svorio metimo iššūkis

Geriausi pratimai pilvo apačiai pažymėti namuose Norint pasiekti geriausių rezultatų, reikia atlikti keletą veiksmų. Taigi patariame, kad norint pasiekti kaip numesti riebalus ant šoninių abs tikslą pasiekti pažymėtą pilvo apačią, pirmiausia reikia numesti svorį ir ekologiška šri lanka riebalų sluoksnį, kuris supa susijusius raumenis, prieš bandant juos apibrėžti. Kitaip tariant, visų pirma teks įtraukti širdies ir kraujagyslių pratimus, leidžiančius netekti riebalų.

katherine dow ctv svorio kritimas kathie lee gifford svorio netekimas

Kiekvieną dieną turėtumėte maitintis sveikai, turime sumažinti rafinuoto cukraus, alkoholio ir sočiųjų riebalų suvartojimą. Užtat turėsime padidinkite geros kokybės daržovių, baltymų ir angliavandenių suvartojimą, tai yra, kompleksai, nes jie padeda mums jaustis sotiems.

Kita vertus, nepamirškite vartoti sveikų riebalų, mononesočiųjų riebalų, kurie padės reguliuoti jūsų svorį ir geriau palaikykite pilvo sritį be riebalų.

vyrų sveikatos riebalų deginimo vadovas numesti svorio gov

Galite pradėti nuo 12 pakartojimų rinkinių ir tada pridėti daugiau pakartojimų. Klasikinis abs Tai yra vienas geriausių pratimų, kuriuos galite atlikti savo tikslui pasiekti. Atsigulę galite padėti kelius sulenktus, o rankas - už galvos.

Kaip pažymėti pilvo apačią

Įkvėpkite gulėdami, tada iškvėpdami pakelkite bagažinę iki kelių. Tada grįžkite į pradinę padėtį. Šis judėjimas yra populiariausias norint pradėti rutinoje paprasčiausias ir didelę naudą teikiantis sėdėjimas sėdynėse.

Stipri, gerai išvystyta šerdis yra būtina jūsų sveikatai. Galbūt norėsite numesti šiek tiek pilvo riebalų arba susikurti pavydėtiną šešių pakuotę, kuri apsuks galvą kitoje paplūdimio kelionėje. Jei norite išsiaiškinti savo pilvo raumenis, pasirinkti pratimai priklauso nuo to, ką norite atlikti savo įprasta tvarka. Atkreipkite dėmesį į savo tikslus ir pritaikykite savo kasdienybę, kai pasiekiate vieną tikslą ir pereinate prie kito.

Kai gulėsite ant grindų, ištiestomis kojomis ir tiesia nugara, pakelkite vieną koją, kol ji bus statmena jūsų bagažinei. Pakelkite kitą, nenuleisdami aukščiau, ir pradėkite kiekvieną koją nuleisti labai lėtai, kol pasieksite pradinę padėtį.

Lengvi pratimai numesti svorį ant pilvo ir šonų - kaip tai padaryti namuose vyrams ir moterims

Dubens pakėlimas nuo grindų Šis pratimas yra dar vienas dalykas, kurį galite pridėti prie savo kasdienybės pasiekti tvirtą pilvo apačią, tai padės jums apibrėžti tą pilvo dalį ir ją išlyginti. Norėdami tai padaryti, atsigulkite ant grindų sulenktomis kojomis, o rankos remkitės ant grindų, šalia kūno.

ekologiškas plonas dr oz per dvi savaites prarasti pilvo apačios riebalus

Kelkite kelius iki krūtinės, pakelkite kojas nuo žemės ir šiek tiek pakelkite klubus, tada lėtai nuleiskite save atgal į pradinę padėtį. Geriausia, jei apatinė nugaros dalis neturėtų liesti žemės. Kojų pakėlimai Dar viena žvaigždės mankšta labai rekomenduojama pasiekti savo tikslą.

  1. Privatumo Politika 21 greičiausias būdas prarasti pilvo riebalus Tonizuokite skrandį ir greitai numeskite pilvo riebalus naudodami šį pagrindinį svorio netekimo vadovą, skirtą formuoti savo pilvą.
  2. DUK apie "Flat Abs" arba "Six-Pack"
  3. Riedulys svorio netekimas md

Atsidūrę ant grindų, nugara iššaukę ir šiek tiek sulenkę kojas, padėkite delnus po sėdmenimis. Sutraukite pilvą ir pakelkite abi kojas nuo žemės, bet ne vertikaliai.

Kaip išsivystyti abs

Laikykitės šios padėties ir nuleiskite kojas. Dviračio abs Šio tipo abs, Jie idealiai tinka apatinei pilvo sričiai pažymėti.

yra dbol geras svorio netekimas ar sėdint deginami pilvo riebalai

Apatinę pilvo dalį galima dirbti gulint ant grindų ir uždėjus rankas už galvos. Sulenkite kelius 45º kampu, pakelkite abi kojas ir nukreipkite liemenį link vieno iš sulenktų kelių, o ištieskite kitą.

numesti pilvo riebalus o ne svorį carol klubų svorio netekimas

Kelis turi būti ištiestas kiek įmanoma alkūnės link priešingoje kūno pusėje. Pakartokite judesį, bet dabar atneškite bagažinę į priešingą pusę, o ištiesta koja dabar turėtų būti sulenkta.

Kaip greitai gauti šešių pakuočių abs

Negalima priversti plaukų ar kaklo, tai gali jus sužeisti. Šoninė lenta su kojos pakėlimu Kiti pratimai, kuriuos galite nurodyti savo sąraše, yra atlikti šoninę lentą su kojos pakėlimuNorėdami atlikti šį pratimą, turite atsigulti ant grindų iš vienos pusės, pavyzdžiui, dešinėje, pritvirtinti viršutinę kūno dalį dilbiu toje pačioje pusėje. Pasirūpinkite, kad alkūnė atitiktų petį, o dešinė koja palaiko likusį kūną.

Pakelkite kairę koją, laikykite judesį maždaug tris sekundes, tada nuleiskite koją, kad vėl pradėtumėte judesį. Baigę 12 ar 15 pakartojimų, atlikite judesį kitoje pusėje. Šiuos atsisėdimus reikia atlikti vieną kartą ant grindų, jūs turite atsigulti tiesiai kūną ir ištiestas kojas.

Ką turėtumėte žinoti apie "Six-Pack" arba "Washboard" Abs

Turite pasiimti kamuolį ar daiktą, laikyti jį virš galvos, tada pakelti gervę tuo pačiu metu, kai darote tą patį kojomis. Įvairūs patarimai Atminkite, kad šio tipo treniruotėse svarbu judesių kokybė. Ši pratimų įvairovė padeda kūnui pradėti kurti daugiau jėgų apatinėje pilvo srityje.

Galite taikyti šią tvarką tris kartus per savaitę, Pasirinkite tris ar keturis judesius, kuriuos galite atlikti be problemų, ir pakaitomis su kitais pasiekite geriausius rezultatus. Apatinės pilvo dalies apibrėžimo ir žymėjimo mokymai, kuriuos atliko Patry Jordanas Straipsnio turinys atitinka mūsų principus redakcijos etika.

Norėdami pranešti apie klaidą, spustelėkite čia. Visas kelias į straipsnį: Bezzia » sveikata » Pratimai » Kaip pažymėti pilvo apačią Būkite pirmas, kuris pakomentuos.