Kaip deginti riebalus ant viršutinės abs, Abs dietos treniruotės moterims

Tačiau iš tikrųjų viskas yra kiek kitaip. Tai penkių lentų bandymų trečdaliu.

Naudokite mūsų 30 dieną ab iššūkis ir mitybos strategijas gauti plokštesnis pilvas per 30 dienų!

svorio metimo koncepcijos wlc

Mes sukūrėme treniruotės patekti į giliuosius pilvo raumenis-skersinis abdominis-kad traukti į savo Talėja kaip korsetas. Gaukite 15 minučių abs treniruotės!

kokia pagalba numesti pilvo riebalus

Tai pirmasis iš penkių lentų bandymus. Laikykite lenta tol, kol jūs galite su tinkamos formos.

Geriausi pratimai, padedantys greitai ir veiksmingai atsikratyti ant rankų susikaupusių riebalų

Jūsų tikslas yra sukurti iki 90 sekundžių. Kaip ilgai jūs galite jį laikyti? Užsirašykite savo laiką, todėl jūs galite stebėti riebalų nuostolių sutrikimai pažangą.

Bicepsas Curl Tai paprasta: Norėdami parodyti savo abs, turite deginti riebalus. Norėdami sudeginti riebalus, raumenims reikia raumenų kauptis. Pakeičiant tik 1 svarą riebalų raumenis, jūsų kūnas bus priverstas kepti dar 50 kalorijų per dieną. Šie paprasti judesiai veikia pagrindines raumenų grupes - su jūsų vidurio akcentu - be didelio kiekio. Ar treniruojate tris kartus per savaitę.

Jei jau gali turėti lenta 90 sekundžių, pabandykite atlikti šiuos lentų atnaujinimus. Kaip padaryti lenta: Nuo A Roses Pratimai poziciją viršų, sulenkite alkūnes ir nuleiskite save žemyn, kol galite perkelti savo svorį iš savo rankų dilbis. Jūsų kūnas turi sudaryti tiesią liniją. Petnešomis savo abs įsivaizduoti kas yra apie Punch jums į žarnas ir palaikykite. Dėmesys forma: Prietaiso negalima mėtyti savo klubus arba pakelti jūsų kaip deginti riebalus ant viršutinės abs.

Štai kodėl: Laikui bėgant, sėdi per daug teikia savo glutes praktiškai nenaudingas ir sukelia klubo lenkiamieji-raumenys, kad Prijunkite savo hipbones savo kojų-tapti standus.

Ši sofa-bulvių Combo tentiniai dubenį į priekį, o tai padidina arka nugaros ir kelia stresą savo stuburo. Iš kosmetikos požiūriu, verčia pilvą iš, todėl net sąlyginai plokščią pilvą bumbulas. Tai reiškia, kad prarasite savo žarnas, jūs turite dirbti jūsų užpakalis.

  • 💄💋👄 GROŽIS: 5 geriausios abs pratimai namams
  • Kaip pirmiausia numesti pilvo riebalus
  • Kaip padaryti puikią pilvo krizę

Glute tiltas žygiuoti ir hip-šlaunies kėlimas padės jums stipresnis atsilieka. Kovoti su stora klubo lenkiamieji su šiuo ruožas: Be įtūpstas padėtį, sumažinti sau, kad jūsų atgal kelio ilsisi ant grindų.

Stumti savo klubus į priekį, išlaikyti nugarą tiesiai, kol pajusite tempimą jūsų nugaros klubo priekyje. Laikykite 10 sekundžių, atsipalaiduoti ir pakartokite.

geriausias būdas padėti man sulieknėti

Perjungti kaip deginti riebalus ant viršutinės abs. Jūs galite padidinti ruožas pasiekiant savo rankas virš galvos. Dienos Slim žemyn strategija: valgyti mononesočiųjų riebalų riebalus yra viena maistinė medžiaga su rimta Įvaizdžio problema: "! Riebalai maisto prilygintas riebalų ant klubų-bet tai ne tas pats Mūsų kūnai turi tam tikrų riebalų", sako Bonnie Taub- DIX, RD, autorius perskaityti prieš jį valgyti.

Pirmieji Teisė sumas iš dešinės šaltinių ne tik užtikrinti, kad jūsų maisto nėra skonis kaip kartono, bet taip pat gali padėti jums prarasti užsispyręs svarų Taip, jūs perskaitėte, kad teisingai. Tyrimas žurnale diabeto priežiūros nustatė, kad dietos turtingas mononesočiųjų riebalų pavyzdžiui, migdolų, avokadų ir alyvuogiųgali užkirsti kelią pilvo riebalų kaupimąsi.

Suderinus riebalų ir angliavandenių pačiu valgio bus išlaikyti jūsų cukraus kiekis kraujyje stabilus ir padėti jums išvengti alkio skatinančius spindulių ir smuko. Tai nėra licencijuoti prisiryti viename Ginormous cinamono rulonai, nors.

Skleiskite savo riebalų-angliavandenių combo per dieną: natūralų riešutų sviestas ant sveikų grūdų tostą į val, alyvuogių aliejus drizzled jūsų salotos pietums, guac su daržovėmis užkandis.

Sužinokite daugiau apie geros riebalų palyginti blogos riebalų ir sužinoti, kiek riebalų jums reikia valgyti. Diena 6. Gauk Jillian anketa abs treniruotės!

Diena 7. Mokymo Patarimas: Duok savo abs pailsėti Jums reikia tik tris sesijas per savaitę pamatyti didžiausią rezultatais tikrai. Kas daugiau, jums reikia laikytis tik nuo 15 iki 20 pakartojimų kiekvieno kelyje. Vis dar nori gauti savo prakaitą apie šiandien? Pabandykite šiek tiek kalorijų, smėliasvaidžiai kardio su šiuo tempo treniruotę!

Dieną Slim žemyn strategija: Sumažinkite savo streso nerimas gali sukelti papildomą kortizolio, hormonas, kuris skatina organizmą kaupti riebalus, ypač pilvo.

Riebalu deginimas 2: papildai

Pasak mokslininkų Jeilio universiteto, jūsų Vidurinė yra keturis kartus dažniau kaip savo kūną saugoti streso sukeltos riebalų. Kitas būdas stresas sabotages savo abs: Kai įtampa veikia didelis, mes pasiekiame penimų maisto.

  • Prarasti pilvo riebalus: riebalų deginimo abs pratimai |
  • O mano mergina seunghee svorio
  • Kaip sukurti šešių paketų abs su pratimu ir dieta

Sumažinti nerimą ir siekti ramybės jausmo per kelias minutes su šia atsipalaiduoti jogos pozas serijos. Jūs taip pat gali padėti išlaikyti streso Išvykimas atsižvelgiant mažai pertraukas nuo darbo kas 90 minučių.

Diena 9. Intel Core skulptūrų treniruotės: nuolatinis Abs Perkelia Jei norite formuoti liesą, seksualus abs, daro sutrikti yra labai pervertintas. On-your-atgal juda nukreipti tik vieną dalį savo Vidurinė ir palikti giliai gulėti raumenis, kad vieni juokai jūsų juosmens. Mūsų vertikaliai pilvo treniruotės, sukurtas Bernardo Coppola, įžymybių asmeniniu treneriu LA, užsiima visi raumenys, ko reikia bikinio vertas viduriniosios minus kaklo kamieno.

Kaip prarasti viršutinius nugaros riebalus Bicepsas Curl Tai paprasta: Norėdami parodyti savo abs, turite deginti riebalus. Norėdami sudeginti riebalus, raumenims reikia raumenų kauptis.

Jūs būsite stiprinti visą savo branduolį, raumenų, kurie sudaro savo klubus, dubens dešimtys, mažesnis atgal, ir abs. Premija: Jūs taip pat pagerinti savo laikyseną! Gauk nuolatinio abs treniruotės-tai tik keturi juda! Tai penkių lentų testus antra. Galite laikyti jį ilgiau nei praeitą savaitę? Taip pat galite pabandyti pusėje lentų-dirbti iki laikydami jį 60 sekundžių iš kiekvienos pusės. Diena Mokymo Patarimas: Suskaičiuokite iki trečios Tai nėra lengva, bet kai stiprumas traukinys, suskaičiuokite iki trijų, kaip jums sumažinti svorį ar savo kūno svorį atgal į pradinę padėtį.

Lėtėjantis dalykų žemyn padidina raumenų irimas audinio-Taip, tai skamba neblogai, bet visa tai sugadinti jums patirti iš tikrųjų yra geras dalykas. Remonto procesas siurbliai jūsų medžiagų apykaitą tol, kol 72 valandas po jūsų sesijos, pasak mokslininkų Wayne valstybinio universiteto.

Bet perduoti šių lengvas svarmenimis; Jums reikia naudoti pakankamai svorio, kad jums sunku užbaigti baigiamuosius kelis pakartojimus. Išbandykite šį iššūkį "burn-out rinkinių" treniruotę ir jūs prarasite daugiau, kai pakeliate daugiau! Diena Slim žemyn strategija: planuoti savo maistą iš anksto, jei jūs žinote, kas vakarienei ir jau turite ingredientųjūs daug mažiau tikėtina, kad urve ir užsakymo Eksportavimą.

Reikia šiek tiek planavimo pagalbos?

Kaip padaryti puikią pilvo krizę

Spausdinti mūsų vieną savaitę mitybos plano: Jūs gerai valgyti ir likti patenkintas sveikų kalorijų meniu iš Keri Glassman RD Kiekvienas skanus dieną įskaičiuoti pusryčiai, priešpiečiai, pietūs, du užkandžiai ir desertas. Jie sudėtinga sistema raumenų, prijungti prie savo krūtinės ląstą, jūsų klubų ir net savo stuburą.

Norėdami gauti stiprią, raižyti branduolį, jūs turite ne tik pilvo pratimus bet ir žemesnio atgal stiprumo ir pratimus jūsų obliques pilvo raumenis, kad oponentus savo liemens pusių. Slim žemyn strategija: Niekada praleisti pusryčius valgyti gera Pusryčiai.

Jei ne, jūsų kūnas būdai numesti svorį ir sulieknėti į bado režimą tai paranojikas panašauskad jūsų metabolizmas sulėtėja iki nuskaitymo taupyti energiją. Pabandykite vieną iš šių 10 sveikų pusryčių! Crazy-Kietas Perkelti: sukimo malūnas Mes bet jūs ne bandė šią pasviręs nukreipimą vykdyti anksčiau. Norėdami tai padaryti šį žingsnį, Atsigulkite ant nugaros su savo rankas į šonus ir pakelti kojas tiesiai į orą.

Nuleiskite kojas į kairę pusę savo kūno, juos atgal į centrą, tada nuleiskite juos į dešinę. Štai vienas REP. Pabandykite padaryti 12 pakartojimų sukimo vėjo! Intel Core skulptūrų treniruotės: Joga Didžiosios Abs Su teise jogos juda, galite perdaryti savo ab rutinos efektyviau sukurti stiprią, seksualus branduolį. Hilary Lindsay Active Yoga Nešvilyje sukūrė šią branduolys-on-the-aukšte seka, hitai kiekvieną svarbų pilvo raumenis.

2. Kojų liftas

Tai penkių lentų bandymų trečdaliu. Paslėptą Dažų diena: "Flex Laikas Gal jūs girdėjote apie raumenų atminties: kaip jūsų kūnas išmoksta daryti fizinį aktyvumą kaip važiuoti dviračiu ir niekada nepamiršta. Na, jūsų abs turi atmintį, taip pat. Jei sąmoningai išlaikyti jūsų abs įmonė visą dieną, jie bus linkę likti įmonė, net kai esate atsipalaidavęs.

buivolo chiro svorio kritimas

Kai sėdite savo automobilyje arba prie stalo, įtempta savo viduriu, kaip tai darytumėte ties krizė pradžios. Sėdėti tiesiai ir traukti savo abs už 60 sekundžių vienu metu, ne rečiau kaip kartą per valandą.

Kada jaučiatės juos vyksta vangumas visą dieną, priveržkite juos dar kartą. Jūs esate daugiau nei pusę per savo 30 dienų ab iššūkis, keep it up! Slim žemyn strategija: gerti daugiau žaliosios arbatos "Tai arčiausiai dalykas medžiagų apykaitą Potion", sako Tammy Lakatos shames, RD, autorius Fire jūsų medžiagų apykaitą: 9 Įrodytas principai deginti riebalus ir numesti svorio visam laikui.

Brew yra augalų junginys vadinamas ECGC, kuri skatina riebalų deginimą. Vieno tyrimo, žmonės, kurie suvartojo nuo trejų iki penkerių puodeliai ekvivalentą per dieną 12 savaičių sumažėjo jų kūno svorį 4,6 proc.

kaip priversti šuniukus mesti svorį

Pasak kitų tyrimų, reikalaujantis dviejų iki keturių puodelių žaliosios arbatos per dieną gali žibintuvėlis papildomą 50 kalorijų. Tai verčia į maždaug penkių svarų per metus. Sužinokite daugiau apie naudą sveikatai žalioji arbata!

doterra svorio metimo sėkmės istorijos

Intel Core skulptūrų treniruotės: Butas-Abs Pilates treniruotės Įprastiniai Jūs tikriausiai skaityti apie celebs liaupsinimas Pilates dorybes, o gal net girdėjote hype nuo kilimėlis klasės apsėstas draugai liesos kojos, A supertaut pilvą! Jei jūs vis dar skeptiškai, keep reading: "Pilates treniruotės kelia jūsų raumenys-ypač mažesni, stabilizuoti tie-under nuolatinėje įtampoje per daugelį Pasiūlymas sukurti, kad pavydėtiną ilgas, liesas išvaizdą," sako Laura Piskin, savininkas Physicalmind Studio Niujorke.

Dar daugiau, vienas tyrimas parodė, kad moterys, kurios pavertė savo įprastus kasdienybe už dviejų 60 minučių Pilates užsiėmimų per savaitę mačiau gerokai padidinti pilvo ištvermės, pakirpti sparnus lankstumo ir viršutinės kūno raumenų ištvermę. Pabandykite vienodo abs Pilates treniruotės arba pamatyti vaizdo įrašą iš rutinos į stiprintuvą savo 30 suliekninti powerpoint ab iššūkį!

Dienos Reguliariai pridedant pushups savo treniruotės bus ne tik sustiprinti savo krūtinės. Ji taip pat formuoti savo pečių, tricepsas ir glutes o tonizuojantis ir sugriežtinti visą savo branduolį.

Darbas visus tuos raumenis vienu metu Prožektoriai tonų kalorijų ir net gali padėti suteikti savo merginos papildomą postūmį. Kaip deginti riebalus ant viršutinės abs, gal galėtumėte paprašyti, nieko daugiau iš vieno naudotis? Išbandykite šias aštuonias Roses variantus! Intel Core skulptūrų Pratimai: Krūtinė naujas Perkelti Jei jūsų pagrindinė rutina tampa nuobodu, jums bus mažiau motyvuoti tai daryti.