Deginti riebalus viršutinėse rankose, Sekite mus:

Atsistokite šalia štangos, kojos pečių plotyje. Jei naudosite atgalinę rankeną, visa apkrova atiteks bicepsui.

Jeigu norite sustangrinti kūną ar paprasčiausiai sulieknėtisvarbu atsikratyti riebalų.

Riebalų deginimas: 12 pagrindinių taisyklių, kaip numesti svorio

Šį tikslą galima pasiekti sumažinus suvartojamų kalorijų kiekį organizmas turi jausti jų deficitą bei reguliariai sportuojant. Tačiau kaip dėl riebalų naikinimo konkrečioje vietoje?

Keli ekspertai paaiškino, kad toks lieknėjimas yra neįmanomas. Fizinis aktyvumas yra naudingas visam organizmui. Net ir neįžengus į sporto salę, galima būti fiziškai aktyviam — pakanka kasdienės veiklos.

Naujas riebalų degintojas

Labai geras tikslas yra per dieną nueiti mažiausiai 10 tūkst. Trenerė rekomenduoja su svoriais dirbti tris kartus per savaitę.

Kokios treniruotės greičiausiai degina riebalus - DELFI Gyvenimas Riebalų deginimas ant riešo Ar masės auginimui ir riebalų deginimui reikia skirtingos programos? Nugarą ir pečius laikykite tiesiai.

Nekonam ypač pataria tris pratimus: Romėniška trauka Smito staklėse užsidėkite norimus svorius ant štangos. Atsistokite šalia štangos, kojos pečių plotyje. Paimkite už štangos iš viršaus, rankos turėtų būti pečių plotyje.

Riebalų deginimas: viskas nuo A iki Z

Suglauskite mentes ir nukelkite štangą nuo kablių. Štanga turi liestis šlaunų lygyje, stovėkite šiek tiek sulenkę kelius. Smakras turi būti prispaustas prie kaklo, žvilgsnis — į grindis ir šiek tiek prieš save. Pradėkite leisti štangą, o klubus stumkite atgal, pamažu lenkdamiesi per juosmenį.

Leisdami štangą, turite jausti įtampa pakinklinėse sausgyslėse. Štangą turite leisti tiek, kiek galite stumti klubus atgal neriesdami nugaros arba nelenkdami deginti riebalus viršutinėse rankose. Pasiekę tokią poziciją šiek tiek užfiksuokite, o vėliau grįžkite į pradinę poziciją ir įtempkite sėdmenų raumenis.

deginti riebalus viršutinėse rankose

Kartokite norimą skaičių kartų. Spaudimas pečiams su svarmenimis atsisėdus Paimkite svarmenis. Atsisėskite ant suolelio, pasidėkite juos ant šlaunų.

Kojomis tvirtai įsiremkite į žemę. Pečiai turi būti atremti į pakeliamą suolelio nugarėlę.

Kaip atsikratyti riebalų nuo liemens: 3 veiksmingi pratimai Kurie fiziniai pratimai padeda efektyviausiai deginti kalorijas Kurie fiziniai pratimai padeda efektyviausiai deginti kalorijas Ilgiau nei 30 minučių trunkanti treniruotė, kurios metu mankštinamos įvairios raumenų grupės, padeda sudeginti daugiau kalorijų. Jeigu treniruotės metu suderinama svorių kilnojimas ir aerobikos pratimai, rezultatai yra patys kaip deginti riebalus viršutinę kūno dalį. Ilgiau nei 30 minučių trunkanti treniruotė, kurios metu mankštinamos įvairios raumenų grupės, padeda sudeginti daugiau kalorijų. Atsiminkite, jog norėdami numesti 2 kilogramus svorio, turite sudeginti kalorijų. Toliau pateikiame lentelę su informacija, kokios trukmės individualios mankštos prireiks norint atsikratyti tų kelių kilogramų.

Iškelkite svarmenis tiesiai virš alkūnių, rankas sulenkę per alkūnes sudarydami maždaug 45 laipsnių kampą. Suglauskite mentes ir atkiškite krūtinę.

deginti riebalus viršutinėse rankose

Tai yra pradinė padėtis. Tuomet stumkite svarmenis į viršų, kol rankos visiškai išsities, o vėliau lėtai, kontroliuodami judesį, grįžkite į pradinę poziciją. Įsivaizduokite, kad stumiate save nuo svarmenų, o ne svarmenis stumiate nuo savęs.

Intensyvus bėgimas ir daugiau Kaip matai, norint sudeginti riebalus, nebūtina apsigyventi sporto salėje ir pamiršti apie dienos šviesą. Net gi pasivaikščiojimas yra pakankamai efektyvus būdas. Riebalų deginimas — tiek fiziškai, tiek psichologiškai sunkus darbas. Norint tuo pačiu auginti raumenų masę, visus sunkumus imam ir padauginam iš dviejų.

Horizontali trauka atsisėdus Atsisėskite treniruoklyje ir dviem rankomis suimkite prie lyno prikabintą rankeną. Sėdėkite kaip galima labiau išsitiesę, kojos turi remtis į atramas, keliai turi būti šiek tiek sulenkti. Išlaikydami kūną stabilų, traukite rankeną pritraukdami alkūnes prie juosmens ir suglauskite mentes.

deginti riebalus viršutinėse rankose

Neleiskite alkūnėms eiti atgal taip toli, kad pečiai suktųsi į priekį ir vidų, o nugara išsiriestų. Atlikę pirmą pratimo dalį, užfiksuokite ir suspauskite viršutinius nugaros raumenis, o tuomet lėtai, kontroliuodami judesį, grįžkite į pradinę padėtį.

Jeigu darydami šį pratimą labiau jaučiate ne viršutinę nugaros dalį, o rankas, tuomet svoris jums yra per didelis.

Deginti riebalus nuo savo šerdies

Sumažinkite svorį, kad atlikdami šį pratimą jaustumėte nugaros raumenų darbą. Ką valgyti? Į klausimus atsakys dietistė Vaida Kurpienė. Atsakymų ieškokite Delfi Plius.