Ar miegodami deginame riebalus. Sveikas miegas ir kuklumas – nedera — miskozverys.lt

Jau pats vaisių, žalių daržovių, neapdorotų grūdų ir liesos mėsos kramtymo procesas gali paspartinti kalorijų deginimą net 30 procentų! Kaip planuoti mitybą, kad išliktumėte puikios formos ir sveiki? Nors reikalinga miego trukmė kiekvienam asmeniui yra skirtinga, dauguma tyrimų rodo, kad mažiausiai septynias valandas trunkantis nakties miegas siejamas su daugeliu privalumų metant svorį.

Kaip sveikai numesti svorio?

Kas nutiktų, jei pasakytume, kad savo kūno linkius įsprausti į visu dydžiu mažesnę suknią pavyks, jei kiekvieną vakarą prieš eidami miegoti suvalgysite šaukštą medaus? Daugiau nuotraukų 1 lrytas. Šaukštelis medaus prieš miegą taip pat nulemia tam tikrus medžiagų apykaitos pokyčius: stabilizuojamas cukraus kiekis kraujyje ir aktyvuojami už raumenų atkūrimą bei odos ląstelių atsinaujinimą atsakingi hormonai, todėl riebalus deginame net miegodami.

ar miegodami deginame riebalus ar svorio metimas gali nesukelti jokio laikotarpio

Jokio kalorijų skaičiavimo ar savęs marinimo badu — nekankinant savęs per savaitę galima atsikratyti pusės kilogramo nereikalingo svorio. Dietologas taip pat sukūrė ir mitybos planą, kuriame gausu konditerijos gaminių: sausainių ar net keksiukų.

Svarbiausia taisyklė — cukrus patiekaluose turi būti pakeistas natūraliu medumi. Ir išties cukrų pakeitus natūraliu saldikliu, o prieš naktį išgėrus stiklinę karšto vandens, pagardinto dideliu šaukštu medaus, galima prislopinti tuos smegenų mechanizmus, kurie atsakingi už troškimą kramsnoti itin kaloringus saldėsius.

ar miegodami deginame riebalus schwinn airdyne svorio metimui

Dietologo tyrimas nurodė, kad žmogaus organizme egzistuoja ir papildomi mechanizmai, padedantys apsaugoti jautrias smegenų ląsteles nuo galimo cukraus pertekliaus, sukeliančio nenumaldomą norą varstyti šaldytuvo dureles. McInnesas paaiškina, kad kiekviena smegenų ląstelė yra apsupta ies ar daugiau specialių pagalbinių ląstelių neuroglijų, kurios kontroliuoja kraujyje esančio cukraus lygį.

Riebalų deginimas: 12 pagrindinių taisyklių, kaip numesti svorio

Vienas neuroglijų darbų — į smegenų ląsteles perduoti tik tam tikrą kiekį cukraus. Tyrimai atskleidė, kad šiuolaikiniame pasaulyje, kai didelis saldiklių kiekis kraujyje išlieka kone visą dieną, neuroglijoms tampa pernelyg sunku apsaugoti smegenų ląsteles nuo per didelio cukraus kiekio, tad neretai sustabdomas jo perdavimas į pagrindines ląsteles.

ar miegodami deginame riebalus shirataki makaronų svorio metimo rezultatai

O tai reiškia, kad smegenų ląstelės maitinasi tik turimomis atsargomis, kitaip tariant, kone badauja. Būtent dėl to, kad smegenų ląstelės išalksta, mums ir sunku atsispirti sausainiams ar pyragaičiams. Ląstelės siunčia signalą kuo skubiau papildyti cukraus atsargas.

ar miegodami deginame riebalus svorio metimas su surya mudra

Medus gali padėti sustabdyti šį užburtą ratą. Nors dauguma mitybos ekspertų medų priskiria blogam maistui, M. McInnesas tvirtina, kad į medų mūsų organizmas reaguoja kitaip nei į cukrų. Tyrimai atskleidė, ar miegodami deginame riebalus išgėrus arbatos, pagardintos šaukštu medaus, galima ne padidinti, o sumažinti cukraus kiekį kraujyje.

Нужно ли счищать ЦИНКАРЬ - эксперимент

Tai reiškia, kad smegenys vis dėlto gauna optimalų cukraus kiekį. Cukrų pakeiskite medumi - Cukrus — tikrasis piktadarys, mat 1 g šio saldiklio yra paverčiamas net 2 g kūno riebalų.

ar miegodami deginame riebalus yo elliott svorio netekimas

Iš raciono išbraukite cukrų ir dirbtinius saldiklius, dažniau domėkitės, kas rašoma gaminių etiketėse cukraus gausu net ir įvairiuose iš pažiūros visai nesaldžiuose padažuose. Likus 30 minučių iki miego taip pat pasilepinkite šiuo gėrimu.

Sveikas miegas ir kuklumas — nedera Sveikas miegas ir kuklumas — nedera Sveikata Toks įprotis net padeda lieknėti ir saugo nuo cukrinio diabeto. Tiesa, tam, kad miegas be drabužių teiktų tokią įspūdingą naudą, būtina laikytis vienos sąlygos: miegamajame turėtų būti vėsu.

Taip organizmas net ir miego metu gali deginti riebalus. Jis yra kone 2 kartus saldesnis už įprastą cukrų, tad jo prireiks mažiau. Ar miegodami deginame riebalus dėlto būkite atidūs — nepadauginkite medaus, nes tada gerokai padidės cukraus kiekis kraujyje ir insulino lygis.