Kaip mes lieknėjame

Kas dėl elgesio prie stalo, tai reikia paisyti pagrindinių principų. Tikslas - lėtai ir sėkmingai, nežalojant sveikatos, numesti nereikalingą svorį. Jie suteikia daugiau sotumo negu tokie baltų miltų gaminiai kaip sausainiai ir bandelės. Apie tai pasakoja Pjeras Luidži Rossi, racionalaus maitinimo specialistas ir Sienos universiteto dietologijos docentas. Tad pradėti geriausia nuo mažų žingsnelių.

kaip mes lieknėjame

Visa tai leis jums pasiekti rezultatą — imsite lieknėti. Dietologai pataria valgyti kas tris-keturias valandas, kad pagrindinis kalorijų kiekis būtų gaunamas iki šeštos ar septintos vakaro. Labai svarbus ir porcijų dydis.

Per pagrindinius valgymus dietologai rekomenduoja suvalgyti ne daugiau kaip gramų maisto arba kalorijųo užkandžiaujant — maždaug gramų arba kalorijų.

Pavyzdžiui, per pietus tai gali būti delno dydžio gyvūninių baltymų porcija, po gramų virtų kruopų ir daržovių salotų. Užkandžiams tiks 30 gramų riešutų arba vaisius su viena jogurto porcija. Trečioji taisyklė: stebėkite angliavandenius Lieknėti be dietų padės ir teisingas santykis su angliavandeniais.

Komentuoti

Sudėtingus angliavandenius grūdus ir krakmolingas daržoves mūsų organizmas įsisavina per tris valandas, būtent tiek laiko mes ir jaučiamės sotūs. Todėl dietologai pataria juos vartoti pirmoje dienos pusėje. Figūrai saugi dozė — porcija košės pusryčiams, krakmolingos daržovės pietums ir pora duoniukų vakarienei. Paprastuosius angliavandenius, kurių gausu saldumynuose, kepiniuose ir kai kuriuose vaisiuose, organizmas lengvai suskaido, staigiai pakyla cukraus kiekis kraujyje, o energija esame aprūpinti vidutiniškai valandai ar pusantros.

Todėl paprastųjų angliavandenių vartojimą dietologai pataria sumažinti iki dviejų porcijų uogų ir vaisių per dieną, juos valgant per pusryčius ir vieno užkandžiavimo metu.

  • Deguonies dieta: taisyklingai kvėpuojame ir lieknėjame | miskozverys.lt
  • Geriausias būdas deginti riebalus po 50 metų

O štai apie bandeles, vaflius ir kremais perteptus tortus jei ir neteks visiškai pamiršti, tai bent jau jiems suteikti šventinių patiekalų statusą — tikrai teks. Tai reiškia, kad juos galėsite valgyti ne dažniau kaip du ar tris kartus per mėnesį. Ketvirtoji taisyklė: baltymų produktus valgykite kartus per dieną Amino rūgštys, kurių gausu baltymų produktuose, yra statybinė medžiaga mūsų raumenims ir vidaus organams.

Prenumeruok

Be to, suvartodami baltymų paros normą, kurią sudaro gramai šios maistinės medžiagos kilogramui svorio, mes stimuliuojame medžiagų apykaitą. Burdakova ir priduria, kad tai gali būti ir gyvūniniai baltymai, ir augaliniai, ir pieno baltymai.

Dietų žala Be to, kad dietos nepadeda numesti svorio, jos padaro ir žalą organizmui. Kūnui nesvarbu, badaujame savanoriškai ar dėl to, kad neužaugo derlius. Visais atvejais į maisto trūkumą jis reaguoja kaupdamas atsargas ir tai daro lėtindamas medžiagų apykaitą.

Kaip atpažinti laikino susižavėjimo dietą? Atpažinti tik laikinu susižavėjimu grįstą dietą padės keli paprasti klausimai: Ar ši dieta visiškai uždraudžia vartoti kai kuriuos maisto produktus?

Tai — fiziologinė dietų žala. Svarbu, kad su kiekviena dieta medžiagų apykaita lėtėja labiau ir galiausiai joks maisto ribojimas nemažina svorio. Gali atrodyti, kad dėl geidžiamų numesti kilogramų verta kentėti.

Tačiau kūno kankinimas nepraeina be pėdsakų. Dietos sukelia ir psichologinę žalą. Pirma, jos sumažina savivertę, nes žmogui nepavyksta pasiekti tikslo — norimų kūno formų. Antra, žmogus tampa atviresnis ir jautresnis stresui. Dietų besilaikančiam žmogui stresas sukelia stipresnes pasekmes.

kaip mes lieknėjame

Kaip lieknėti sveikai? Antra, tinkama motyvacija. Žmogus turi keisti savo įpročius ne dėl svorio, o dėl sveikatos. Trečia, valgyti tiek, kiek reikia kūnui, t.

Taip pat labai svarbu atskirti emocinį alkį nuo fiziologinio, nes kai valgiu norima nuslopinti emocijas, kūnas maisto nebūna prašęs, todėl ir atideda jį į atsargas. Dar vienas svarbus dalykas — maistas turi būti įvairus, nereikėtų atsisakyti jokių produktų.

Naujausios tendencijos — lieknėjame su malonumu sausio 12, liepos 12, Ar tai įmanoma?

Nėra kenksmingi nei saldumynai ar gabalėlis riebesnės mėsos, jeigu valgoma su saiku. Iškrovos dienos kenkia, nes organizmas išsiderina. Jaučiame alkį ar sotumą, nes organizme veikia apetitą reguliuojantys hormonai.

kaip mes lieknėjame

Iškrovos dienos išderina jų veiklą, todėl po to gali sekti persivalgymo diena. Užtat pusryčiai tikrai reikalingi. Juk medžiagų apykaita vyksta nuolat, o per naktį išsenka angliavandenių, aprūpinančių ląsteles energija, atsargos, todėl pusryčiauti būtina.

kaip mes lieknėjame

Juolab kad ir tyrimai parodė, jog žmonių, kurie valgo pusryčius, kūno masės indeksas yra mažesnis. Ką čia suvalgyti, kad sulieknėti? Galbūt jau atrasti produktai, turintys neigiamą kaloringumą, t. Kitas mitas, kad svorio galima numesti valgant tik mažo kaloringumo produktus. Tai paneigė tyrimas, kurio metu vieni dalyviai valgė tik mažo kaloringumo produktus, kiti — ir kaloringą maistą. Rezultatai parodė, kad augo pirmos grupės žmonių svoris, nes, valgant vien nekaloringą maistą, jo suvalgoma daugiau.

Dėl to mityboje svarbi pusiausvyra, o galvodami apie sveikatą į savo racioną būtinai turėtume įtraukti ne tik vaisių ir daržovių, bet ir mėsos, žuvies, kruopų, kitų produktų.

Dar vienas mitas, kad pakilti nuo stalo reikia jaučiant alkį. Neigiamai veikia ir kalorijų skaičiavimas, nes dar labiau skatina galvoti apie maistą. Kaip mes lieknėjame — intuityvus valgymas Išsiaiškinome, kad norėdami numesti svorio turėtume valgyti reguliariai, gerai sukramtyti, maistas turėtų būti ne tik įvairus, bet ir skanus, teikiantis malonumą. Telieka išsiaiškinti porcijos dydį.

Jums gali patikti

Nedidelį kiekį angliavandeniui geriau gauti iš daržovių, lapinių salotų, citrusinių vaisių. Ko negalima valgyti, laikantis dietos be angliavandenių Produktų, kurių negalima valgyti, sąrašas nemažas.

Visiškai negalima valgyti miltų gaminių, makaronų.

  1. Kidman dailių kūno linijų paslaptis: ypatinga dieta 25 Iš pradžių be to apsieiti neįmanoma, nes tik taip galėsite lengviau suprasti, kaip reikia koreguoti savo mitybą.
  2. Gydytojos Valdonės dieta: atsikračius 17 kg sugrįžo jėgos ir jaunystė | miskozverys.lt
  3. Ar yra skirtumų tarp dietos ir lieknėjimo? - DELFI Gyvenimas
  4. Kaip aš galiu sulieknėti būdamas 57 metų
  5. Numesti svorio po vario iud
  6. Deguonies dieta: taisyklingai kvėpuojame ir lieknėjame Ši dieta nėra tokia, kaip daugelis, kurių paskirtis reklamuoti svorio mažinimo programą.

Iš raciono turi būti pašalinti cukrus, medus, uogienės, džemai, saldūs jogurtai. Nepamirškite, kad daugelis gėrimų irgi yra angliavandenių šaltinis, pavyzdžiui, alus, alkoholiniai gėrimai, ypač saldūs sirupai, kokteiliai, gazuoti gėrimai, saldūs pieno kokteiliai, sultys. Vaisių geriau irgi atsisakyti, nes juose daug angliavandenių ir cukraus. Produktų dietai be angliavandenių lentelė Jei nusprendėte sumažinti angliavandenių racione, neapsieisite be produktų lentelės.

Sekite mus:

Reikėtų pradėti rašyti dienoraštį, kuriame surašytumėte ne tik leistinus ir neleistinus produktus, bet ir meniu savaitei — taip bus lengviau laikytis užsibrėžto plano.

Jei suvalgote per daug, užsirašykite produkto pavadinimą, paskaičiuokite kalorijas ir, jei reikia, pakoreguokite racioną. Pagrindiniuose produktuose yra toks kiekis angliavandenių: duona — 50, ryžiai — 71, grikių kruopos — 62, mėsa, lašiniai, ikrai, dešra, žuvis — 0, kiaušiniai — 0,5, varškė — 2, pienas — 7, kefyras — 3. Dietos be angliavandenių meniu savaitei Panagrinėkime dietą savaitei.

Atsiminkite, kad reikia valgyti ne mažiau 5 — 6 kartus per dieną. Piramidės pagrindas — — g liesos mėsos, žuvies ir paukštienos, galima ne daugiau nei g šviežių daržovių, 1 — 2 citrusinius vaisius pavyzdžiui, greipfrutąne mažiau nei 1 l vandens, žaliosios arbatos be cukraus.

Pavyzdžiui: pusryčiams — pusė greipfruto, antriems pusryčiams — kiaušinis ir kava ar arbata be cukraus. Dažnai nepakanka laiko antriems pusryčiams.

#IronAcademy. Pečiai. Arnoldo spaudimas. IronMan \u0026 Rino. miskozverys.lt