Ekologiška liekna bandelė, Gyvenimas be kviečių – ar tikrai verta? (mūsų eksperimentas – pirmieji įspūdžiai)

Kiekvieno valgymo metu rinkitės subalansuotą porciją, kurioje būtų angliavandenių, riebalų ir baltymų bei vitaminų, skaidulinių ir mineralinių medžiagų. Jis paspartina medžiagų apykaitą ir padeda kontroliuoti kūno pojūčius. Be to, tokiems pagardinti paprastai dedama sintetinių kvapiųjų medžiagų. Štai kodėl reguliariai, kartą per savaitę, verta pasisverti.

Netiesa, jog lieknos moterys nieko nedaro, kad tokios išliktų.

ekologiška liekna bandelė

Paprasčiausiai jų gyvenimo būdas ir kasdieniai įpročiai atitinka pagrindinius lieknėjimo principus, taigi svoris kontroliuojamas natūraliai, be jokių pastangų. Norėtumėte pabandyti ir jūs?

Raminta Bogušienė

Pamėginkime išsiaiškinti pagrindines lieknų moterų paslaptis, kurios leidžia džiaugtis nepriekaištinga figūra be jokių alinančių dietų ir sekinančių treniruočių sporto salėje. Nuo stalo — sotus, bet ne persivalgęs Lieknos moterys puikiai jaučia savo kūną.

ekologiška liekna bandelė

Taigi kai valgo, neužmiršta įsiklausyti į kūno siunčiamus sotumo signalus ir laiku liaujasi — nuo stalo pakyla sočios, bet ne persivalgiusios. Deja, pripratus prie dietųtokį paprastą sotumo signalą atpažinti tampa vis sunkiau ir sunkiau — jei porcijos dirbtinai neapribojamos, vis atrodo, kad dar negana.

Kad išvengtumėte tokios besotystės, valgykite kuo lėčiau, mažais kąsniais irnuolat pasitikrinkite, ar jau jaučiatės pavalgę. Pamėginkite savo pojūčius įvertinti nuo 0 alkis iki 10 persivalgęs. Sustoti maždaug ties 5 — idealu. Išrankumas — ne yda Taip, išrankumas taip pat būdingas liekniems žmonės. Jei vienas ar kitas maistas jums atrodo neskanus, bevertis, žinote, kad to tiesiog nemėgstate — nevalgykite. Kūnas nusipelnė pačių geriausių ir gardžiausių kąsnelių, tad liaukitės kimšę į jį bet ką vien todėl, kad atsisakyti nemandagu ar tingite paieškoti alternatyvos.

Savęs prievartauti nereikia Daugybė moterų dietos laikosi ne tik fiziškai — tarsi įstringa joje mintimis.

Susiję produktai

Ir maistą ima skirstyti į gerą ir blogą. Moterys, kurios iš prigimties lieknos, paprastai tokių antonimų galvoje neturi. Jos valgo tai, kas joms skanu, tik renkasi mažesnį maisto kiekį. Tai leidžia natūraliai kontroliuoti suvartojamas kalorijas. Tikriausiai pažįstate lieknų moterų, kurios leidžia sau kone kasdien sukrimsti ekologiška liekna bandelė bandelę, spurgą ekologiška liekna bandelė šokoladinį batonėlį.

Ne taip jau blogai, jei šis maistas suvalgomas tada, kai ekologiška liekna bandelė tiesų norite valgyti, o ne juo užkandama kito maisto porcija.

Kai leisite sau mėgautis tuo, kas jums patinka, nebereikės malonumo neteikiančio maisto kompensuoti apsivalgant skanėstais. Geras miegas — grožio pagrindas Ne vienu moksliniu tyrimu įrodyta, kad geriausiai su alkio jausmu kovoti padeda Jis paspartina medžiagų apykaitą ir padeda kontroliuoti kūno pojūčius. Miego stygius aktyvuoja hormonus, kurie skatina apetito šuolius ir trukdo pajusti sotumą.

Pasak specialistų, vidutinė moteris turėtų miegoti ne mažiau nei 7,5 valandos per parą. Kad miegas būtų kokybiškas, gerai ekologiška liekna bandelė kambarį ir išjunkite visus jame esančius elektronikos prietaisus. Venkite alkoholio likus kelioms valandoms iki miego. Taip, po streso kupinos dienos jis padeda greičiau atsipalaiduoti ir užmigti, tačiau išlenkę taurelę vakare, ryte nesijausite nei išsimiegoję, nei pailsėję. Daugiau judesio! Sisteminga mankšta padeda kontroliuoti svorį.

Tačiau kaip numesti riebalus virš krūtų ne tik ji. Pasistenkite kuo daugiau judesio įtraukti į kasdienę veiklą eikite pasivaikščioti, lipkite laiptais užuot kilę liftu, kas valandą darbe darykite pertraukėlės, atsistokite, pasimankštinkite. Judėjimas jūsų gyvenimui suteiks daugiau aktyvumo, taigi kalorijos degs sparčiau.

Gėrimai be cukraus Maisto pramonė vis dažniau kuria produktus be cukraus, nes tokie, kuriuose jo yra, visuomenei tampa neberetai atgrasūs. Įsiskaitykite atidžiau.

Emocijos — nevalgomos Retai kada natūraliai lieknos moterys puola streso ir neigiamų emocijų užkimšinėti maistu. Paprastai jų emocijos veikia atvirkščiai — slopina alkio jausmą: užkluptos darbų lavinos ar jaudulio jos linkusios veikiau praleisti valgymą nei suvalgyti per daug. Taigi ir jūs turėtumėte paieškoti kitų būdų, kaip kontroliuoti emocijas.

ekologiška liekna bandelė

Patiriant stresą išskiriamas hormonas kortizolis skatina organizmą kaupti riebalus. Kalnas daržovių lėkštėje Laikantis dietos rekomendacija valgyti daugiau daržovių ir vaisių neretai skamba kaip bausmė. Argi jas valgytumėte, jei nesilaikytumėte dietos? Štai ir paslaptis! Lieknos moterys dažniausiai dievina šviežius produktus, ekologiška liekna bandelė mėgstamas daržoves nebūtinai visas! Vaisiai ir daržovės su šlakeliu padažo turi visai nedaug kalorijų palyginti su kitais patiekalais.

Jais gana greitai pasisotinama, taigi galima prisikrauti nors ir kupiną lėkštę — nieko blogo jūsų figūrai nenutiks. Su tokiu maistu gausite pakankamai maistinių skaidulų, pasijusite sotūs, papildysite energijos atsargas ir nebesinorės taip dažnai užkandžiauti.

Pusryčiai — nors ir darbe Tikriausiai šį patarimą girdėjote tūkstančius kartų. Laimei, nuo to jis neprarado vertės: ne vienu moksliniu tyrimu įrodyta, kad praleidus pusryčius per likusią dienos dalį paprastai suvartojama daugiau kalorijųnei valgant pusryčius ir kiek saikingesnius pietus bei vakarienę. Jei vis dėlto iš ryto vos pakirdę tikrai nenorite valgyti — nusineškite indelį jogurto ar lengvą sumuštinį į darbą, galėsite suvalgyti per kavos pertraukėlę ir pavadinti tai pusryčiais.

A. Pauliukevičius: jei norite būti gražūs ir liekni, nustokite tikėti šiais mitais

Svertis — privaloma Kontroliuoti svorį patogiau nuolat jį stebint. Štai kodėl reguliariai, kartą per savaitę, verta pasisverti. Laiku pastebėjus keletą nereikalingų kilogramų, jų atsikratyti bus kur kas lengviau nei susigriebus, kad jau sveriate 10 kilogramų daugiau nei prieš pusmetį. Svertis patariama visada tuo pačiu metu, geriausia — ryte, nieko nevalgius. Jūs — nuostabus. Jau dabar! Negalvokite apie svorį. Atrodytų, šis vienas sakinys nubraukia visas iki šiol paminėtas pastangas. Vis dėlto jis taip pat labai svarbus.

Tiesa, apie svorį turėtumėte galvoti todėl, kad rastumėte motyvacijos sumažinti maisto porcijas, mankštintis, keisti gyvenimo būdą į sveikesnį.

Tačiau niekada nepainiokite svorio su asmeninėmis savybėmis ir gebėjimais. Ir neatidėliokite svajonių tam laikui, kai sulieknėsite. Pasistenkite, kad net svorio metimo procesas teiktų džiaugsmo, ugdytų pasitikėjimą savimi, o ne gniuždytų ir verstų nuolat kompleksuoti dėl kilogramų, kurių kol kas dar nenumetėte.