Tabata sprinta riebalų deginimu, Account Options

Jei norite įsitraukti į tokius mokymus, bet nelankyti sporto salės, naudokite improvizuotas medžiagas kaip mankštos įrangą. Priklausomai nuo jūsų lygio širdies ir kraujagyslių plėtrą, vidutinio lygio intensyvumas gali būti kaip lėtai, kaip vaikščioti. HIIT Getty Images BartekSzewczyk HIIT reiškia aukšto intensyvumo intervalo mokymą, kuris reiškia trumpos intensyvios fizinės veiklos, trukdančios alternatyvus mažas atkūrimo laikas, kuris sudaro žurnalą. Anaerobiniu treniruokliu sporto stiliumi ir sprogstamumo mokymui : poilsio intervalai dažnai yra ilgesni, kad būtų galima maksimaliai stengtis, dažniausiai bent 1: 5 santykis ty dirbti 15 sekundžių, palaikant 75 sekundes. Praleiskite bet kokius judesius, kurie sukelia skausmą ar diskomfortą. Intervalas lieknėjimo treniruotės Ciklinis požiūris į sportą turi didžiulį pranašumą, palyginti su kitomis fizinio aktyvumo rūšimis — tokie pratimai gali reaktyviai sudeginti riebalų perteklių, todėl kūnas tampa lieknas ir oda stangrinama.

Pinterest Širdies ar ne cardio? Tai senas klausimas apie vandens aušintuvą jūsų sporto salėje.

Jei nesate kažkas, kuris myli keletą valandų vaikščioti į bėgimo takelį ar savanoriškai dalyvauti maratonuose, sunku rasti treniruotę, kuri skatins jūsų širdies ir kraujagyslių būklę. Reklama — skaityk žemiau Laimei, jums nereikia atsikratyti nuolatinio verslo valandų, jei tai ne jūsų stilius.

Eiti į savo tempu ir kas kelias minutes, paleisti taip sunku, kaip jūs galite už vieną minutę. Šis greičio bangą padės jums gauti jūsų kūno riebalų deginimo režimu ir padaryti labiausiai iš jūsų kiekvieną žingsnį! Ir dėl šios priežasties aš paprastai atlikti intervalas mokymas dienas per savaitę.

HIIT Getty Images BartekSzewczyk HIIT reiškia aukšto intensyvumo intervalo mokymą, kuris reiškia trumpos intensyvios fizinės veiklos, trukdančios alternatyvus mažas atkūrimo laikas, kuris sudaro žurnalą. HIIT Tai greita ir toli nuo nuobodulio, su tiksliomis darbo ir poilsio santykiais, todėl tai yra laiko taupymo metodas mokymui ir kalorijų deginimui.

Galite naudoti visą HIIT protokolą arba tiesiog taikyti kai kuriuos iš jų į super įkeltus apdailos rinkinius. Gerinti aerobinę fizinę būklę: intervalai paprastai apima darbo santykį su poilsiu arba 1: 1 ar 1: 2 ty Dirbk 30 sekundžių, leiskite poilsiui 30 sekundžių. Anaerobiniu treniruokliu sporto stiliumi ir sprogstamumo mokymui : poilsio intervalai dažnai yra ilgesni, kad būtų galima maksimaliai stengtis, dažniausiai bent 1: 5 santykis ty dirbti 15 sekundžių, palaikant 75 sekundes.

Vietoj to, kad intervalai nuo 15 iki 30 sekundžių atliekami beveik procentų intensyvumo, taip pat buvo taikomi intervalai nuo 1 iki 3 minučių, maksimaliai 80 procentų didžiausių pastangų, o po to — iki 5 minučių mažesnio intensyvumo pratybų.

Kaip gauti savo širdies ir įrašyti daug riebalų...

Tiek HIIT, tiek tradiciniai vidutinio intensyvumo pratimai gali sumažinti svorio ir juosmens perimetrą. Metabolizmo dažnis valandoms yra arbatos svorio metimas dr oz Kai kurie tabata sprinta riebalų deginimu nustatė, kad HIIT valandas po pratimo padidina medžiagų apykaitą dar labiau nei bėgiojimas ir svorio treniruotės Bendras sveikatos būklė HIIT yra ne tik reabilitacijos priemonė, bet ir gali pagerinti bendrą sveikatos būklę angl.

tabata sprinta riebalų deginimu

Peržiūrint 50 skirtingų tyrimų nustatyta, kad HIIT sumažina cukraus kiekį kraujyje Tolesni tyrimai rodo, kad jis gali sumažinti širdies susitraukimų dažnį ir kraujospūdį, esant antsvoriui ir nutukusiems asmenims. Kai kurie HIIT būdai Nastasikas Taigi, palauk, techniškai vis dar esate techniškai šiame baimėje esančiame bėgime, tiesa.

tabata sprinta riebalų deginimu

Yra septyni būdai, kaip galite pasitikėti sėkme. Reklama — skaitymas Žiūrėkite žemiau Reklama — skaityk žemiau Spyruoklės Po sušildymo spintuokite taip pat greitai, kaip jūs galite sekundžių, po to 10 minučių pėsčiomis ar važiuokite mažu greičiu 10 minučių Tabatos grandynai Apkirstykite balnelį ir naudokite savo kūną Tabata sprinta riebalų deginimu pratimas atliekamas 20 sekundžių su 10 sekundžių pauze.

Buvo įrodyta, kad šis mokymo stilius toks pat veiksmingas kaip tradiciniai HIIT sprinto treniruotės.

tabata sprinta riebalų deginimu

Galite įjungti ne daugiau kaip 8 20 sekundžių rinkinius ir išjungti juos 10 sekundžių. Tai nėra širdies silpnumas, tačiau jei sergate širdies ir kraujagyslių fobija, tai atliks darbą.

5 kalorijų deginimo HIIT treniruotės moterims

Bet kokio kūno pratimai turėtų būti gerai pakeisti. Taip pat galite pridėti svorį papildomam iššūkiui.

Share on Facebook Share on Twitter Tai viskas apie intensyvumą Puikus dalykas apie pratimą yra tai, kad tai vienas iš svarbiausių dalykų, kurį galite padaryti, jei norite sudeginti daugiau riebalų. Blogos naujienos Nėra jokio "magiško" pratybų, dėl kurio tai įvyks per naktį.

Bike Sprints Stacionaraus dviračio važiavimas kuo griežčiau ir greičiau 30 sekundžių. Tada pedalas lėtai ir lėtai už minutę.

tabata sprinta riebalų deginimu

Sraigto kompleksas Stiebo kompleksas yra ne kas kita, kaip kombinuotų judesių grandinė, naudojanti vieną stalą. Kitame pavyzdyje jūs atliksite penkis iš eilės einančius pratimus, nepašalinę juostos.

Grindiniai keltuvai, virš galvos presai, stulpų eilės, stumdomosios durys ir stalo štampai su tokiu pat svoriu.

Geriausi riebalų deginimo pratimai

Tiesiog perkelkite lynus greitu tempu ir širdies ritmas pakils. Kiekvienas judėjimas apskritai apima rankenų aukštyn ir žemyn pasukimą intervalais arba atgal ir atgal.

  • Būk gyvas riebalų degintojas
  • 7 "HIIT" riebalų deginimo treniruotės
  • Kaip gauti savo širdies ir įrašyti daug riebalų
  • Geriausios svorio metimo programos ios

Įsitikinkite, kad jūs visuomet turi neutralų stuburą ir sėdėti stabiliai, kai jūsų keliai sulenkami. Vaikščiokite po sekundžių, pakankamai poilsio, kad atsigauti, praskalauti ir pakartoti.

Tarpinės treniruotės norint numesti svorio ir sudeginti riebalus namuose – pratimai su vaizdo įrašu

Sled Slide Daugybė sporto šakų yra anaerobinės, o kelnės gali pagerinti jūsų anaerobinę būklę, atliekant trumpalaikius, intensyvius sprintus. Įkiškite nuo 70 iki 85 procentų savo maksimalios traukos pajėgumus. Jūsų tikslas yra kuo sprogmenis stumti tą svorį, kol vargo juda.

tabata sprinta riebalų deginimu

Tai nebus ilgas.