Shaun t 3 diena liekna

Cindy Whitmarsh siūlo paprastus klasikinius pratimus, kurie padės įtempti kūną. Šiuos vaizdo įrašus keisite visą savaitę ir gausite įvairialypę ir aukštos kokybės apkrovą. Žuvis yra vertingas baltymų šaltinis. Moko keturi treneriai Vitas, Alice, Tedas ir tikėjimas , kurie užburs jus savo švelniu ir draugišku treniruočių stiliumi. Pieno produktuose yra vitamino D, kuris padeda įsisavinti kalcį, ir baltymų stiprinančius raumenis bei padedančius organizmui tinkamai veikti. Sumažės pavojus susirgti širdies ligomis, diabetu, išvengsite aukšto kraujospūdžio.

Insanity 60 dienų bendrosios kūno treniruotės programos apžvalga by Paige Waehner Share on Facebook Share on Twitter Esmė "Insanity Workout" serija, kurią sudaro "P90X" kūrėjai, išbando kiekvieną jūsų ies didelio intensyvumo ir savarankiškai aprašytą psichinę treniruotę.

shaun t 3 diena liekna

Nėra reikalingos įrangos ir yra daugybė kardio judesių, nuo burpių ir futbolo lėktuvų iki šokinėjimo lizdo ir savižudybių. Grafikas suplanuoja 60 dienų intensyvesnių intervalinių treniruočių ir darbo santykio santykio 3 minučių, 30 sekundžių poilsio metu, kuris talpina anaerobinę zoną daugumai treniruočių, todėl ši serija taps patyrusiais treniruokiais kurie nori pakelti savo ribas.

Pagrindai Šios treniruotės serijos "Insanity" pavadinimas sako viską.

shaun t 3 diena liekna

Ši 60 dienų kardio pagrindu sukurta programa apima 10 treniruočių DVD, kurių vienas tikslas yra: užkirsti kelią uždangai su intensyviu aerobiniu ir anaerobiniu intervalais. Tuo tikslu daugelis treniruočių vykdo tokią pačią pagrindinę formulę: didelio intensyvumo pratybos trunka 3 minutes, o po to - 30 sekundžių poilsio, beveik nepakanka laiko susigrąžinti.

Šis labai trumpas atkūrimo laikas kartu su tokiu intensyviu pratimu suteikia labai sudėtingas treniruotes, kurios greitai prisimena jus.

Ar tikrai galiu numesti svorio su t25

Programa taip pat apima pagrindinį mitybos planą neatsižvelgiama ir kalendorių, kuriame pateikiamas jūsų 60 dienų grafikas, kuris apima 3 savaites dideliu intensyvumu treniruotės planuojamos kiekvieną dieną, išskyrus 1o po to - susigrąžinimo treniruotės savaitė. Shaun t 3 diena liekna Per pirmąsias 30 dienų per savaitę atliekate iki 6 kardio treniruoteskurių kiekvienas skiriasi - Plyometrijagalia ir atsparumas, grynas kardio ir grandinės bei pagrindinės treniruotės. Paskutinės 30 dienų laikomasi to paties tvarkaraščio, tačiau jūsų treniruotės didėja tiek laiko, tiek intensyvumo.

Nors jie apima ir įvairias pratybas, daugelis treniruočių atlieka tą patį formatą: nuo 3 iki 5 intensyvių pratimų iš eilės 3 minutes, poilsio 30 sekundžių, o po to pakartokite tris kartus iš eilės, kiekvieną kartą dirbdami sunkiau. Treniruotes vadovauja Shaun T, lieknas ir motyvuojantis instruktorius, ir yra treniruoklių salė, kurioje jis stumiamas. Nors jie visi labai tinkami, jie treniruojasi per treniruotes, todėl jūs ne vienintelis plaučių kosulys.

Treniruotes Jei jums nepatinka didelė treniruotė ar oro užsiėmimas, tu negali būti šių treniruočių gerbėjas.

Pratimai yra paprasti ir sportiški, nereikalaujantys jokios įrangos, ir jūs atpažinsite daugelį jų, pavyzdžiui, šokinėja, burpės ir savižudybės. Taip pat yra ir unikalių svorio metimo laukai - šoniniai burpės, kombinuoti atsikabinimo su šokinėjimo lizdais, varlių šuoliais ir dar daugiau.

Sunku patikėti, kad kažkas galėtų sugalvoti tokį didelį intensyvumąžudikas pratybas be įrangos, bet jiems tai pavyko. Žinote, kad treniruotės bus sunku, jei prieš bandydami atliksite tinkamumo testą.

Dash dieta

Jūs darote tiek daug, kiek galite per vieną minutę, laimei, poilsio tarp pratybų minutę. Tinkamas bandymas trunka apie 30 minučių, bet tai treniruotės.

shaun t 3 diena liekna

Plyometric Cardio Circuit. Šis 40 minučių trukmės treniruotės gali atrodyti trumpas, tačiau jis yra pakankamai ilgas, kad užkirstų spąstus judesius, tokius kaip elektriniai krėslai, slidinėjimo šuoliai, "pushups" ir kalnų alpinistrai. Yra griežta 10 minučių peršilimo, 5 minučių ištempimo ir tada apie 20 minučių intervalai - 3 minutes dideliu intensyvumu, po to 30 sekundžių poilsio.

Ši 40 minučių treniruotė jaučiasi panaši į "Plyo" širdies grandinę. Ji yra tokia pati, tačiau su skirtingais pratimais ir dėmesiu raumenų ištvermei. Kai kuriuose judėjimuose yra šuolių su maitinimo šuoliaispritūpimų priepuolių, pečių atsikabinimo, kritimo, kliūčių šuolių ir judančių atsikabinimo. Pure Cardio - šis treniruotės yra 40 minučių pragaro Po judėjimo galite judėti, pvz.

shaun t 3 diena liekna

Net vaizdo treniruokliai atrodo pasiruošę lašas. Cardio Abs - Ši 20 minučių treniruotė prasideda nuo didelio intensyvumo širdies ir baigiasi šerdimi.

Insanity 60 dienų bendrosios kūno treniruotės programos apžvalga

Jūs laikote tą pačią padėtį "v-sit" dėl kelių variantų, po ko kyla keliai, lentos ir dar daugiau. Max Interval Circuit - antrojo mėnesio metu jūsų treniruotės pereina į 60 minučių po žinomo formato, bet dar sunkiau juda, pvz.

Šiame shaun t 3 diena liekna greitai trūksta nuovargio, tačiau širdies ritmo monitorius gali padėti valdyti jūsų intensyvumą. Maksimalus intervalas Plyo.

30 „Six-Pack“ paslapčių iš geriausių pasaulio vyrų - Sveika Mityba

Tuo metu, kai atliksite šį 60 minučių kardio ekstravaganą, jūs iš tikrųjų pradėsite abejoti savo protu. Jūs sekite tą patį intervalo formatą, bet šis yra viskas apie plyometrijos metodus, o tai reiškia, kad jūs turite daugybę galingų "pushups", "squats" ir "core" pratybų.

Maksimalus širdies susitraukimas - tai "never-stop" kardio treniruotė ty visa kardio, be pertraukų galbūt sunkiausia su viskuo, nuo perjungimo spyruoklių ir spintų iki savižudybės šuolių ir lentų su smūgiais. Už Gerai suprojektuota programa. Programa yra skirta jums, kartu su kalendoriu numatytų treniruočių, kad būtų galima lengvai sekti jei ne iš tikrųjų.

Kitos knygos apie sveikatą Nėra ko laukti pirmadienio ar kitų metų.

Šie treniruotės degina daug kalorijų, kurių intensyvumas trunka intensyviai. Jūs gaunate daug ką per trumpą laiką. Lengva sekti - treniruotės nėra lengva, tačiau dauguma judesių yra paprasta ir sportiška, be choreografijos ar įrangos, dėl kurių jaudintis. Minusai Brangus - maždaug USD, tai tikrai ilgalaikė investicija.

Didelis poveikis.

Insanity 60 dienų bendrosios kūno treniruotės programos apžvalga

Dauguma pratimų yra didelio poveikio ir intensyvūs, o "Shaun T" pabrėžia saugumą ir gerą formą, todėl yra sunkumų ir sužeidimų pavojus. Kartotiniai - treniruotės turi skirtingus pratimus, tačiau dauguma jų laikosi to paties bendrojo formato.

Tą pačią treniruotę galite atlikti ištvermingai po dienos.

Jei nuspręsite užsiimti kūno rengyba namuose, anksčiau ar vėliau kyla klausimas: nuo ko pradėti? Mes jums siūlome geriausi geriausi pratimai pradedantiesiemstai padės jums mesti svorį, sustiprinti raumenis ir padaryti jūsų kūną liekną ir tinkantį. Kaip pradėti treniruotis norint atlikti fitnesą? Jillian Michaels - liekna figūra per 30 dienų 30 dienų susmulkinta Naudodamiesi šia programa, daugelis pradeda užsiimti kūno rengyba.

Tai nėra lengva, kai toks didelio intensyvumo širdis atsigauna. Apskritai "Insanity" treniruotės serija siūlo įvairias sudėtingas, intensyvias treniruotes, kurios patars patyrusiam treniruokliui, kuris nori atlikti savo kardio treniruotes į kitą lygį.

Treniruotės gali būti klaidinančios.

shaun t 3 diena liekna

Aš dažnai maniau, kad aš dirbu vidutiniškai sunkiai pirmąsias 20 ar net minutėmis, tik nuoboda smarkiai pablogėjo iki treniruočių. Tačiau, jei galite stebėti save ir mėgautis stumiama, "Insanity" serija gali būti geras jums pasirinkimas.

Related Content.