Lieknos rankos,

Projekto organizatorių nuotr. Ar netrukus turite svarbų įvykį ir turite atrodyti proc.

Treniruotė namuose su Rūta - Treniruotė kojom, sėdmenim ir pilvo presui #S02E05 - 4K UHD

Buvusi profesionali sportininkė ne tik su Živile, bet ir visomis moterimis nutarė pasidalinti trumpa, bet itin efektyvia rankų mankšta. Ją atlikti galima bet kur, net ir darbe.

Paplūdimyje bandant pasigražinti plaukus ir būdamos netikėtai užkluptos draugės fotoaparato objektyvo, mes tikrai nenorime pamatyti, kaip gležnai ir visai ne stangriai atrodo mūsų rankos. Juk pažįstamas jausmas, kai einant pro stiklines parduotuvių vitrinas, mes patyliukais nužvelgiame savo atvaizdą ir vėliau nusiminusios dviem pirštais apčiuopiame savo rankų riebaliukus. Susiję straipsniai Visų laikų baisiausios garsenybių vestuvinės suknelės FOTO 11 Treniruoti rankas yra taip pat lieknos rankos, kaip ir bet kurią kitą kūno dalį, tik dažna mergina to pabūgsta manydama, kad joms užaugs dideli, vyriški raumenys. Dažnai atliekant pratimus su nedideliais svoriais — greičiau degs jūsų rankų riebalai ir dailiai tvirtės po jais pasislėpę raumenys.

Pagrindinė taisyklė — mankštą reikia daryti reguliariai. Musvydaitė tikina, kad jau po savaitės galite pastebėti dailėjančias rankų linijas.

lieknos rankos valgyti norint greitai numesti svorio

Projekto organizatorių nuotr. Ji man labai patinka, nes yra trumpa, o kad galėtum atlikti pratimus nereikia jokio papildomo inventoriaus ar daug vietos.

lieknos rankos kaip numesti svorio riebalų degintojai

Labai rekomenduoju visoms moterims bent vieną lieknos rankos kasdien po penkias minutes skirti šiai mankštai. Atsistokite, kojas laikykite pečių plotyje. Abi rankas ištieskite į šalis, delnais į apačią, kad su pečiais sudarytų vieną liniją.

lieknos rankos sulieknėjame ispaniškai

Nugarą laikykite tiesiai, šiek tiek suveskite mentis. Mintyse skaičiuodami iki 30 pradėkite trumpais judesiais siūbuoti rankomis aukštyn-žemyn.

lieknos rankos kaip numesti didžiulius pilvo riebalus

Po maždaug 30 sekundžių delnus pasukite vertikaliai ir vėl mojuokite rankomis. Delnus nusukite į priešingą pusę, ir vėl, nedarydami pauzių, mojuokite skaičiuodami iki Grįžkite į pradinę padėtį — delnais žemyn ir vėl mojuokite aukštyn-žemyn kol suskaičiuosite iki Po 30 sekundžių pakeiskite kryptį — ištiestomis rankomis mojuokite pirmyn ir atgal.

Todėl, geriausia strategija yra dirbti visą kūną, o ne apsiriboti konkrečiomis dalimis.

Pratimą užbaikite 30 sekundžių sukdami ištiestas rankas ratu į lieknos rankos pusę, paskui — į kitą. Jeigu jaučiate, kad rankos dar nepavargo, nesustodami atlikite antrąją seriją.

Pratimai numesti svorio rankas

Atlikdami šią mankštą po kurio laiko turite pradėti jausti, kaip rankos tarsi dega. Reguliariai mankštinantis kasdien šis pojūtis vis silpnės, o rankos — dailės.

lieknos rankos natūralios žolelės riebalams deginti

Žiūrime video:.